סלבס בהתחזקות

אושיית הרשת תבנה סוכת ענק: "רק השם ואני יודעים כמה התפללתי לזה"

עינב בובליל ובעלה החליטו לבנות סוכה שבה יוכלו לארח לא מעט אנשים, והסבירו כי מדובר במצווה גדולה ובחלום שהגשימה בובליל. ומה הם ענו לעוקבים ששאלו האם מותר להתחיל בהכנות לפני יום הכיפורים?

בקטן: עינב בובליל (צילום תמונת רקע: shutterstock)בקטן: עינב בובליל (צילום תמונת רקע: shutterstock)
אא

אושיית הרשת עינב בובליל ובעלה אלי, מתכננים בכל שנה בניית סוכה גדולה ורחבה, שבה יוכלו לארח אנשים רבים. השנה, כך מתברר, הם רוצים לקיים את המצווה בהידור: לארח מספר רב של משפחות, ולבנות את אחת הסוכות המרשימות בישראל. השניים, לא מסתפקים בסוכה משפחתית קטנה. בביתם החדש, שאליו עברו לאחרונה, הם עמלים על הקמת סוכת ענק שתארח אורחים רבים במהלך החג. בובליל שיתפה את מאות אלפי עוקביה באינסטגרם בתהליך בניית הסוכה, כשהיא מבטיחה שסוכה כזאת לא נראתה בישראל.

ההכנות של הזוג כוללות צוות בנייה מיוחד שהוקם לצורך הפרויקט, כשהמטרה היא ליצור סוכה בגודל מרשים במיוחד. לדברי בעלה, הסוכה החדשה תתפרש על פני 5 על 8 מטרים – כלומר כ-40 מ"ר, הרבה יותר מהסוכות הקודמות שבנו, שהיו קטנות יותר.

בסטורי נוסף, בובליל שיתפה כי בניית הסוכה היא תוצאה של תפילות רבות שהיא נשאה לבורא עולם שיזכה אותה להקים סוכה בבית פרטי. "רק השם יודע כמה התפללתי לסוכה גדולה בבית משלי", כתבה בהתרגשות.

בהמשך, הגיבה גם לשאלות רבות שקיבלה מעוקבותיה, אשר תהו מדוע התחילה את בניית הסוכה לפני יום הכיפורים. בתשובה לשאלות, אלי הסביר שהמנהג הוא להתחיל בבניית הסוכה מיד לאחר יום הכיפורים, אך כיוון שמדובר בסוכה גדולה ומורכבת, הם התחילו בהכנות מוקדמות ואת השאר יעשו רק אחרי יום הכיפורים. לקראת סיום הסרטון הוא הוסיף: "כל יום הילולות, כל יום שמחות", וציין כי מדובר במצווה חשובה.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:סוכהעינב בובליל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה