תכני הידברות

רגעים אחרונים לחיתום גזר הדין: חתמו על שטר שותפות

אנחנו ברגעים הכי הקריטיים של השנה. זו ההזדמנות להרבות בזכויות שיהיו למליצי יושר עליכם. השנה, יותר מתמיד, אנחנו זקוקים לכמה שיותר זכויות. חותמים על שטר שותפות עם הידברות, ונחתמים לשנה טובה!

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חודש הרחמים והסליחות כבר הסתיים, השעון מתקתק, שנת תשפ"ה כבר כאן, פורסת את כנפיה עלינו.

יום הכיפורים יתקדש עלינו בעוד שעות ספורות, וכל לב יהודי נרעד בימים הללו. כל יהודי מחפש לו דרכים להכין את עצמו, בתשובה, בתפילה ובצדקה, לקראת יום החתימה, שבו יתכפרו עוונותינו וייחתם גזר דיננו.

דברים פשוטים הלא המה. את זה כל אחד מאיתנו יודע. כל אחד מאיתנו מבין שהוא זקוק להרבה רחמים, להרבה זכויות ולהרבה מאוד מליצי יושר. ומי זה אשר לא יחפש לו בימים הללו להרבות זכויות? להוסיף מצוות ולקיים סגולות?

ועם ישראל עומד ומתפלל, מייחל ומבקש, להיכתב ולהיחתם בספרן של צדיקים גמורים. מזיל דמעה ומתפלל שישובו החטופים, שישובו החיילים הביתה לשלום, שיתרפאו הפצועים, שננצח במלחמה. כל אחד מאיתנו מעתיר על חינוך הילדים, על ברכה בעסקים, על הפרנסה, על המזונות הקצובים לנו למשך השנה.

סגולות רבות ותפילות רבות הנחילו לנו רבותינו הקדושים, להזכיר את עצמנו לחן, לחסד ולרחמים לפני המקום ברוך הוא, ולהיכתב ולהיחתם בספר חיים, שלום, שלווה ושקט, בספר של שפע, ברכה ופרנסה טובה.

זה פשוט. את זה כולנו יודעים, את זה כולנו מרגישים. זיכוי הרבים, זה הסוד!

יש עוד משהו פשוט, ברור, שכולנו כבר יודעים ואין צורך להרחיב עליו.

ברגעים הקדושים הללו, יושב הקדוש ברוך הוא על כיסא כבודו ומתבונן. והוא רואה אותנו, ידידי ושותפי הידברות, העושים מאמץ כביר בכל ימות השנה להזיל ממון ולעמוד לימין הגאון הרב זמיר כהן שליט"א ופעילי הארגון הקדוש, העמלים בכל ימות השנה להוציא יקר מזולל, להפיץ תורה, לעזור לחולים וקשישים, יתומים ואלמנות נפגעי טרור וניצולי שואה, והצלת אלפי תינוקות ממוות לחיים, ועוד והרבה אור יקרות בכל פינה בארץ ובעולם.

אין צורך להרחיב ולהסביר מה גדולה הזכות ומה רבה הסגולה, להיות שותפים עם פעילות עצומה כזאת. הרי פשוט הוא שהקב"ה רואה אותנו דואגים לבניו, אין ספק שהוא יתברך גם ידאג לנו!

עכשיו, בשעות האחרונות שנותרו עד יום הכיפורים, יש נקודת אור. יש לנו ההזדמנות לנסות ולהשתדל, לפתוח את המזל ולהפוך את הדין עלינו לטובה. השנה יותר מתמיד.

כי כשאנחנו דואגים לעתיד בניו של מקום, דואגים לעתיד הרוחני של עם ישראל – זה מעורר עלינו רחמי שמים, והקב"ה ינהג בנו מידה כנגד מידה.

שעות ספורות נותרו לנו להצטרף לעסקה: לחתום על שותפות ולהיחתם לחיים!

קבלו את כל ספרי אפרת ברזל במתנה. הצטרפו כמנויים שנתיים בעולם הילדים, ומארז הספרים יישלח אליכם הביתה במתנה וללא הגרלה + חודשיים חינם :) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:הרב זמיר כהןהרב יגאל כהןשטר שותפות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה