חדשות בארץ

תא"ל הגרי בדרום לבנון: "חיזבאללה תכנן טבח גדול ביישובי הצפון"

דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי סייר היום בדרום לבנון עם אנשי תקשורת, וחשף את ארסנל הנשק העצום אותו גילו הלוחמים המתמרנים בדרום לבנון. לדבריו, "אנחנו פושטים על כל בית, לוקחים את כל הציוד ומפרקים את היכולת של חיזבאללה לבצע את התוכנית שלו"

תא"ל הגרי בלבנון (צילום: דובר צה"ל)תא"ל הגרי בלבנון (צילום: דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, חשף היום (חמישי) בפני התקשורת, במהלך סיור בדרום לבנון, את ארסנל הנשק העצום אותו חשפו חיילי צה"ל המתמרנים קרקעית בכפרי דרום בלנון.

לדברי הגרי, "אנחנו פושטים על כל בית ובית, לוקחים את כל הציוד ומפרקים את היכולת של חיזבאללה לבצע את התוכנית שלו. כל אמצעי הלחימה האלה שאוחסנו ונערמו, מוכנים לפשיטה הגדולה, לתוכנית הפשיטה הנקראת ׳כיבוש הגליל׳. הם תכננו לבצע טבח בקנה מידה גדול יותר מאשר הטבח בעוטף, לעבר יישובי צפון ישראל".

הגרי חשף את אשר נמצא למשל בבית בכפר שיעי סמוך לגבול הישראלי. במקום נמצאו רימוני יד,  רובי צלפים, טילים נגד טנקים, משגר רקטות, מטענים ועוד. לדבריו, "כל בית הוא מחסה טרור, רציתי שתראו במו עיניכם מה מצאנו כאן. מחסן הציוד חיכה לכוחות רדואן של חיזבאללה - עם אפודים, קסדות, אמצעי ראיית לילה ומוקשים".

דובר צה"ל הראה בין היתר טילי RPG, שמחבלי חיזבאללה ירו על הכוחות שפשטו על הבית והדגיש כי "זה תמרון ממוקד בצפון, שאנחנו מבצעים מעבר לגבול כדי לטפל באיום שחיזבאללה בנה במשך שנים. אנחנו מוודאים שהמקום הזה יהיה 'נקי', כך שנוכל לומר לאזרחים שלנו שמעבר לגבול, שסובלים מזה שנה, מכטב"מים רבים, רקטות, טילים - שנוכל לומר להם שהם יכולים לחזור הביתה בבטחה ובביטחון".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:לבנוןדובר צה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה