חדשות בארץ

3 חיילי מילואים נהרגו בקרב ברצועה

שלושה לוחמי מילואים מעוצבת "בני אור" נהרגו בקרב ברצועה. שמות החללים: נתנאל הרשקוביץ מהיישוב נחושה, אורי בורנשטיין מלוד וצבי מתתיהו מרנץ מהיישוב בני אדם שבבנימין. הי"ד

אא

הותרו הערב (חמישי) לפרסום שמותיהם של שלושה חללי צה"ל, אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם.

שמות החללים:  

רס"ר (מיל׳) אורי משה בורנשטיין, בן 32 מלוד, מפקד אכזרית ביחידת סיוע מנהלתי 5460, עוצבת "בני-אור" (460).

רס"ן (מיל׳) נתנאל הרשקוביץ, בן 37 מנחושה, סגן מפקד פלוגה ביחידת סיוע מנהלתי 5460, עוצבת "בני-אור" (460).

רס"ר (מיל׳) צבי מתתיהו מרנץ, בן 32 מבני אדם, מפקד כיתה ביחידת סיוע מנהלתי 5460, עוצבת "בני-אור".

השלושה נפלו במהלך קרב בג'באלייה שברצועה, לאחר שרכבם עלה על מטען. בכך עולה מספר חללי צה"ל מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל ל-734. הי"ד.

צבי מתתיהו מרנץ, תושב היישוב "בני אדם" בבנימין, במקור מהיישוב אלון שבות, בוגר ישיבת ההסדר שדרות. הותיר אחריו את אשתו טל ושלושה ילדים: עומר (7), אופיר (4) ונאיה (1). יובא למנוחות הלילה בשעה 1:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל בירושלים.

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ: "המומים וכואבים את נפילתו של צבי. אבא לילדים קטנים שיצא להילחם על תקומת עם ישראל ולניצחון על האויב. אנחנו עוטפים את טל היקרה ואת הילדים הרכים. עם ישראל ילחם בגבורה עד הניצחון". 

בורנשטיין, תושב לוד, הוא במקור מהיישוב מורשת, בוגר ישיבת ההסדר אור וישועה בחיפה. ראש עיריית לוד יאיר רביבו, כתב: "העיר לוד מבכה את מותו של לוחם המילואים אורי בורנשטיין הי"ד, תושב העיר, שנהרג היום בעזה. אורי, במקור מהיישוב מורשת, התחנך במכינה הקדם צבאית 'מעוז' בלוד ובשנים האחרונות התגורר בשכונת נווה זית. היה סטודנט להנדסת מכונות באריאל, בפרויקט 'תוצרת הארץ'. אנו שולחים תנחומים למשפחה ולקהילה". הלווייתו של בורנשטיין, שהותיר אחריו הורים וארבעה אחים, תיערך הערב בשעה 23:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל בירושלים.

הרב ברק עוקבי, ראש מכינת מעוז ספד: "בשורה קשה מנשוא. אורי בורנשטיין למד במכינה במחזור ו'. לא רק למד, אלא חזר לגור בלוד בשכונת נווה זית. אורי היה לוחם בפלוגת האבטחה ונהרג בעזה. מסר נפשו למען עם ישראל ומדינת ישראל , למען ניצחון האומה. נהרג על קידוש ה' בערב יום הכיפורים, יום הטהרה הישראלי, יום בו כל עם ישראל כאיש אחד בלב אחד. אהבת ישראל, ארץ ישראל וערכי הנצח של עמנו היא הרוח הגדולה שתנצח את כל הבאים לכלותינו, וזו הייתה גם רוחו של אורי, הנמצאת בבית המדרש של מכינת מעוז ובכל בתי המדרשות בארצנו".

קהילת היישוב נחושה מסרה כי "בצער רב ובכאב עצום, התבשרנו על נפילתו בקרב של נתנאל הרשקוביץ הי"ד, תושב נחושה. ‏בוגר ישיבת ההסדר שעלבים. קהילת נחושה אבלה ומשתתפת בצערה של משפחת הרשקוביץ,  האישה-לירון, והילדים-נועם, איתמר ואורי".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:חללי צה"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה