חדשות בארץ

הרוג מהתפוצצות נ"ט ביראון; בדרום לבנון חוסל מפקד בכוח רדואן

עובד זר מתאילנד נהרג ביראון מהתפוצצות נפל של טיל נ"ט ששוגר מלבנון. יורט באזור לכיש כטב"ם שחדר ממזרח. מפקד במערך הנ"ט של חיזבאללה חוסל בדרום לבנון

פגיעה ביישוב יראון, ארכיון (צילום: דוד כהן, פלאש90)פגיעה ביישוב יראון, ארכיון (צילום: דוד כהן, פלאש90)
אא

ניסן מירם, בן 42, עובד זר מתאילנד, נהרג הבוקר (שישי) ביישוב יראון שבצפון, מהתפוצצות טיל נ"ט. עובד נוסף נפצע באורח קל. מבדיקת צה"ל עולה כי השניים נפגעו מפיצוץ נפל תחמושת שהיה במרחב, וככל הנראה העובדים נתקלו בו. מדובר בטיל ששוגר מלבנון בתקופה האחרונה. פרטי האירוע נמצאים בבדיקה.

ממד"א נמסר כי עם קבלת ההודעה על פציעתם של העובדים בשטח חקלאי, הגיעו צוותים למקום, יחד עם צוותי רפואה של צה"ל, אולם למרות מאמצי ההחייאה לא נותר אלא לקבוע את מותו של האזרח הזר.

שר הפנים משה ארבל התייחס לטיל הנ"ט שפגע בעובדים הזרים: "חל איסור על פי החוק להעסיק עובדים זרים ביישובים מפונים. שוחחתי הבוקר עם מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה בעקבות רצח הפועל מתאילנד מטיל שירה חיזבאללה, וסיכמתי על החמרת האכיפה נגד המעסיקים של עובדים זרים ביישובים המפונים. החובה לשמור על חיי כל אדם גוברת על פתיחת טפטפות בשטח חקלאי מפונה".

שיגורים בוצעו הבוקר לעבר הקריות, ועל פי צה"ל זוהו 25 שיגורים. חלקם יורטו ודווח על מספר נפילות, ללא נפגעים. בנוסף, יורטו שני כטב"מים שחצו לשטח ישראל.

כטב"ם יורט גם באזור לכיש, ובעקבות כך נשמעו אזעקות באשקלון והסביבה. על פי צה"ל, חיל האוויר יירט בהצלחה את כלי הטיס. מסתמן שהוא שוגר מעיראק.

בתוך כך, צה"ל חיסל בדרום לבנון מפקד במערך הנ"ט של כוח רדואן במרחב מיס אל ג'בל. המחבל, ע'ריב אלשג'אע, היה אחראי על מתווי ירי נ"ט רבים לעבר מרחב רמות נפתלי. כמו כן, הושמדו משגרים שהיו מוכנים לשיגור לעבר כוחות צה"ל ושטח מדינת ישראל.

כוחות צוות הקרב של חטיבת הנח"ל הצפונית (228), הכווינו מטוסי קרב וחיסלו מחבלים שפעלו במבנה סמוך לכוחותינו בדרום לבנון. לאחר התקיפה זוהו פיצוצי משנה רבים המעידים על המצאות אמצעי לחימה במרחב.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:לבנוןחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה