חם ברשת

יותם זמרי: "מצבו של עם ישראל היום טוב מאשר לפני הטבח"

פאנליסט ערוץ 14, יותם זמרי, שיתף בתחושותיו כשראה בחניית הערוץ את ההכנות לבניית הסוכה: "בשנה שעברה, בכל ערב הגיעו מפגיני קפלן למיניהם. אמרתי 'ניפגש בהקפות השניות בתל אביב'. לא נפגשנו"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

יותם זמרי, פרשן ערוץ 14, שיתף את מחשבותיו על החוויה שעבר בשנה שעברה בחג הסוכות, לאחר שהחנה את רכבו בחניון הערוץ וראה את ההכנות לקראת חג הסוכות, שהזכירו לו מה קרה בחג בשנה שעברה. בדברים שכתב בעיתון במקור ראשון, הוא מתאר את התחושות המורכבות שעולות עם בניית הסוכה שוב, נוכח המצב הביטחוני במדינה.

"נכנסתי השבוע לחניה של ערוץ 14 ואכלתי חתיכת פלאשבק", כתב זמרי."במרכז החניה עמדה שלדת מתכת ענקית של סוכה, שהולכת ונבנית לקראת שבוע השידורים בסוכות. גם בשנה שעברה שידרנו מהסוכה. זה היה תחילת אוקטובר, בכל ערב הגיעו עשרות אנשים לשבת איתנו בחוץ ולחגוג את החג. אלו היו ימים קשים. הרפורמה כבר מתה, אבל הטירוף היה בעיצומו. מוקד הוויכוח נגע לשאלה האם מותר ליהודים להתפלל במרחב הציבורי של תל אביב בהפרדה. לא יודע אם היה קשר מיסטי או אלוקי בין גועל הנפש שראינו למה שהגיע כמה ימים אחר כך, אבל איכשהו גם הסוכה שלנו במודיעין הפכה לזירת עימות. בכל ערב הגיעו מפגיני קפלן למיניהם, ובעיצומו של השידור התחילו להפעיל רמקולים ענקיים ולקלל במלוא גרון כדי לפוצץ את השידור'.

הוא ממשיך לתאר את המאבק שעברו עם המפגינים, כשהם הצליחו להפריע לשידורים, אך לא הפסיקו את השידורים גם לא במצבים קשים. "אני זוכר שבסוף ממש אמרתי משהו בסגנון של 'ניפגש בהקפות השניות בתל אביב'. לא נפגשנו", ציין.

בהמשך, זמרי תיאר את התחושות הקשות שעברו עליו כאשר התעורר לאירועים המזוויעים של השישי באוקטובר, והדגיש את ההבדלים בין חג הסוכות של השנה הקודמת לזה הנוכחי. 'יש חטופים ופצועים ומשפחות שכולות חדשות אינספור, אבל כשחושבים על הדברים מזווית ראיה של עם או מדינה, מצבו של עם ישראל בחג הסוכות הזה, יהיה הרבה יותר טוב משהיה בחמישי באוקטובר 23'".

קבלו את כל ספרי אפרת ברזל במתנה. הצטרפו כמנויים שנתיים בעולם הילדים, ומארז הספרים יישלח אליכם הביתה במתנה וללא הגרלה + חודשיים חינם :) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:סוכהיותם זמרי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה