חדשות בארץ

גל תקיפות בלבנון ובעזה: חוסל מפקד כוח רדואן בדרום לבנון

התקשורת הלבנונית דיווחה כי בתקיפה ממוקדת של צה"ל, אמש בדרום לבנון, חוסל חסין עסילי, מפקד כוח רדואן בגזרה הדרומית. צה"ל מרחיב את הפעולה הקרקעית בלבנון ובעזה

כוחות צה"ל בפעולה (צילום: דובר צה"ל)כוחות צה"ל בפעולה (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

גורמים בחיזבאללה אישרו היום (ראשון) לתקשורת הלבנונית כי אמש חוסל בתקיפה של צה"ל המחבל חסין עסילי, מפקד כוח רדואן בגזרת דרום לבנון. על פי הדיווח בלבנון עסילי צפוי היה להתמנות למפקד העליון של כח רדואן.

צה"ל הרחיב הלילה פעם נוספת את התמרון הקרקעי שלו בדרום לבנון. כוחות נוספים החלו לתמרן קרקעית בכפרים שצה"ל לא פעל בהם עד כה. דובר צה"ל בערבית, אלוף-משנה אביחי אדרעי, קרא לתושבים ב-23 כפרים נוספים בדרום לבנון להתפנות מבתיהם. בהודעתו נכתב: "פעילות חיזבאללה מאלצת את צה"ל לפעול נגדו. צה"ל לא מבקש לפגוע בכם, ולמען ביטחונכם עליכם לפנות את בתיכם באופן מיידי. כל מי שנמצא בקרבת אנשי חיזבאללה, מתקניו או נשקו - מעמיד את חייו בסכנה. עליכם לעבור מיד צפונית לנהר אל-אוואלי. כל תנועה לכיוון דרום מהווה סכנה לחייכם".

כוחות אוגדה 36 המשיכו הלילה בפעילות הממוקדת בדרום לבנון נגד יעדים ותשתיות טרור של חיזבאללה. במסגרת הפעילות, חיל האוויר, בשיתוף כוחות האוגדה, תקפו עשרות מטרות טרור של חיזבאללה, בהם משגרים, עמדות נ"ט, מחסני אמל"ח ומטרות טרור נוספות.

חיל האוויר כ-200 מטרות טרור של חיזבאללה ביממה האחרונה. בין המטרות שהותקפו: חוליות מחבלים, משגרים, מבנים צבאיים, עמדות נ"ט ומפקדות צבאיות.

בדרום, ביממה האחרונה כוחות צה"ל פעלו ברחבי רצועת עזה, תקפו כ-40 מטרות טרור וחיסלו עשרות מחבלים. כוחות אוגדה 162 ממשיכים לפעול במרחב ג'באליה המכותר ברובו. ביממה האחרונה הכוחות חיסלו עשרות מחבלים ואיתרו מטענים, נשקים, רימונים ואמצעי לחימה נוספים.   בנוסף, הכוחות תקפו את המשגר ממנו בוצעו השיגורים לעבר מרחב אשקלון אתמול.

כוחות אוגדת עזה ממשיכים לפעול בדרום הרצועה. ביממה האחרונה, הכוחות חיסלו מספר מחבלים חמושים ובאחת התקיפות זיהו וחיסלו באמצעות כלי טיס של חיל האוויר חוליית מחבלים חמושים בטיל מסוג RPG בסמוך לכוחות.

תגיות:לבנוןעזהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה