סלבס בהתחזקות

קידוש השם: כוכב הכדורסל סירב לשחק בשבת למרות דרישת ההנהלה

דני אבדיה היה אמור לשחק ביום הכיפורים, אבל הודיע כי לא יעלה על הפרקט עם קבוצתו, והסביר: "הפתיחה הטובה והנכונה ביותר לעונה הזו תהיה בכיבוד המסורת היהודית ובאחדות"

דני אבדיה (צילום: מתוך האינסטגרם)דני אבדיה (צילום: מתוך האינסטגרם)
אא

קידוש השם: כוכב הכדורסל הישראלי דני אבדיה, שמשחק בליגת ה-NBA, היה אמור לקחת חלק באימון חשוב של קבוצתו, אולם הודיע כי למרות דרישת ההנהלה, הוא מסרב לעלות על הפרקט. "בערב יום הכיפורים התקיים משחק האימון הראשון של עונת המשחקים הקרובה - כשההנהלה הודיעה לי על כך, היה לי ברור מהרגע הראשון שאודיע להם שלא אקח חלק במשחק", כתב אבדיה לעוקביו.

שחקן הכדורסל הבהיר כי הוא מרגיש שהמסורת היהודית חשובה יותר, ולכן היה ראוי לכבד קודם כל את יום הכיפורים, גם על חשבון אימון חשוב. "אני מרגיש שהפעם הפתיחה הטובה והנכונה ביותר לעונה הזו תהיה בכיבוד המסורת היהודית ובאחדות עם אחי ואחיותיי בישראל ובעולם. הכדורסל הוא חלק בלתי נפרד מחיי מהיום שאני זוכר את עצמי ותמיד היה אצלי מקום ראשון, אבל דווקא אחרי השנה הזו שחווינו, הרגשתי שיש משהו חשוב יותר מכדורסל". אבדיה כתב לסיום: "עם ישראל חי, חתימה טובה לכל בית ישראל".

כדורסלן נוסף ששיחק ב-NBA, ונמצא כבר תקופה ארוכה בתהליך התחזקות, הוא עומרי כספי. כשאבדיה נכנס לשחק בליגה הטובה בעולם, הוא בירך אותו ברשתות החברתיות בברכת הכוהנים, מה שעלה לכותרות באתרי החדשות בישראל.

לאחר שפרש מכדורסל, אמר כספי כי "משחק הכדורסל נתן לי כל כך הרבה, הכדורסל בשבילי היה האהבה הראשונה, מקום מפלט, זירה שבה אוכל להתחרות עם הכי טובים ולהגיע לתוצאות מיידיות. בורא עולם בירך אותי להגיע למקומות מדהימים ואני מקווה שהצלחתי לעמוד בשליחות המיוחדת הזו בצורה מכובדת".

תגיות:יום כיפורדני אבדיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה