חדשות בארץ

2 לוחמים נפצעו קשה בלבנון; גלנט: "יושמד קו הכפרים הראשון"

שני לוחמי מילואים נפצעו קשה היום בקרבות בדרום לבנון, 23 נפצעו באורח קל ובינוני. שר הביטחון יואב גלנט סייר בגבול הצפוני והדגיש: "קו הכפרים הראשון הוא יעד צבאי, לא נאפשר חזרת החיזבאללה"

פעילות בלבנון (צילום: דובר צה"ל)פעילות בלבנון (צילום: דובר צה"ל)
אא

שר הביטחון יואב גלנט סייר היום (ראשון) בצפון והגיע לעמדת תצפית הצופה על דרום לבנון. במהלך הסיור אמר גלנט כי "קו הכפרים הראשון הוא יעד צבאי של חיזבאללה, עם אלפי נשקים וטילים ומאות מנהרות. הנחיתי את כוחות צה"ל מהמטה הכללי ומטה שכל מקום כזה לא רק שיושמד, אלא שלא נאפשר את חזרתם של המחבלים אל תוך המקומות האלה".

גלנט הוסיף: "זה הדבר החיוני על מנת לשמור את ביטחונם של תושבי הצפון. הפעולה של צה"ל היא עוצמתית, חזקה מאוד, אנחנו פועלים בכל עומק השטח, השמדנו תשתיות בביירות, בבקאע ובכל רוחב לבנון ועכשיו בקו המגע, ואנחנו נמשיך את הפעולה הזאת עד שנגיע להישג המבצעי הנדרש".

כוחות צה"ל ממשיכים לפעול בכפרים בדרום לבנון וחושפים ומשמידים תשתיות של חיזבאללה. במהלך פשיטה שביצעו לוחמי גדוד 9203 של חטיבת אלכסנדרוני, בכפר בדרום לבנון, נמצא משגר טילים מוכן ומכוון לעבר יישובי הגליל. בנוסף, נמצאו כלי נשק רבים ביניהם רובים, תחמושת, טילי כתף, וטילים נוספים מוכנים לשיגור.

בתוך כך, המרכז הרפואי לגליל עדכן כי במהלך היום הובאו אליו 17 נפגעים מהלחימה בדרום לבנון. סגן מנהל המרכז הרפואי, ד"ר צבי שלג, מסר כי ארבעה מהם מוגדרים במצב בינוני והשאר במצב קל, מרביתם סובלים מפגיעות רסיסים. 8 לוחמים נוספים שנפצעו בלבנון פונו לבתי החולים רמב"ם בחיפה ושיבא בתל השומר. מצבם של שניים מהם קשה, והיתר במצב בינוני. בסך הכל נפצעו 25 לוחמים במספר תקריות, בהן ירו מחבלי חיזבאללה טילי נ"ט לעבר הכוחות.

תגיות:לבנוןיואב גלנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה