הום סטיילינג

מרעננים את חדר השינה לקראת השנה החדשה? 5 טיפים לבחירת שידת צד מושלמת

כשמדובר בעיצוב חדר השינה, השידות הקטנות שלצד המיטה מקבלות מקום של כבוד. הן משמשות הן כפריט אחסון פרקטי והן כמוקד עיצובי שמשפיע על האווירה הכללית בחדר. שידות צד יכולות להגיע במגוון סגנונות, בהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליכם, ויש להן תפקיד חשוב ביצירת האווירה הנכונה בחדר. שני צדדים

אא

השנה החדשה זו הזדמנות מושלמת לריענון חדר השינה והכנסת אווירה חדשה, נעימה ומעוצבת. אחת הדרכים הפשוטות לעשות זאת היא באמצעות שידות צד. השידות הקטנות הללו אולי נראות כמו פרט שולי, אך למעשה הן מעניקות לחדר נגיעה עיצובית ייחודית, ומשדרות סגנון אישי. קבלו 5 שידות צד שלא רק יוסיפו נוחות לחדר השינה שלכם, אלא גם ישמשו כהשראה מושלמת לשדרוג החלל כולו.

  1. שידת צד בסגנון נורדי: פשטות וניקיון מודרני

הסגנון הנורדי מתאפיין בקווים נקיים, פונקציונליות ושימוש בחומרים טבעיים. שידת צד בסגנון זה תגיע בדרך כלל בעיצוב עץ בהיר, כמו אלון או מייפל, עם רגליים דקיקות ומראה מינימליסטי. מגירה אחת קטנה תספיק כדי לשמור על הסדר, בעוד משטח עליון פתוח יכול להכיל ספרים או מנורת קריאה בסגנון מודרני. השידות הנורדיות משתלבות היטב בחדרים מוארים ופתוחים, עם פלטת צבעים עדינה ורכה.

  1. שידת צד בסגנון כפרי: חמימות ביתית מהטבע

למי שאוהב את המראה החמים והטבעי, שידת צד בסגנון כפרי היא הבחירה המושלמת, עשויה מעץ מלא עם טקסטורה עשירה. ניתן לשלב כאן אלמנטים מחוספסים ואפילו עץ ממוחזר עם סימני זמן. שידות צד בסגנון כפרי יהיו גדולות יותר, עם מגירות עמוקות ומבנה חזק. ידיות מברזל כהה או נחושת עתיקה יוסיפו את הטאץ' המושלם לעיצוב כפרי חם ונעים.

  1. שידת צד בסגנון וינטג': נוסטלגיה ואותנטיות

מחפשים להוסיף ניחוח נוסטלגי לחדר השינה? שידת צד בסגנון וינטג' היא דרך נהדרת להחזיר את העבר להווה. ניתן למצוא שידות עם עיטורים עדינים, פרטים מורכבים וידיות מקוריות משנות ה-50 או ה-60. עיצובי וינטג' מאופיינים בצבעים עשירים כמו טורקיז, ירוק זית או ורוד עתיק, ויוצרים תחושת חמימות ומיוחדות. שידת צד כזו מתאימה לאוהבי פריטים ייחודיים עם סיפור מאחוריהם.

  1. שידת צד בסגנון בוהו שיק: חופש וקלילות

סגנון בוהו שיק מביא איתו וייבים חופשיים וקלילים לחדר השינה. כאן השידה תשלב אלמנטים צבעוניים, חומרים טבעיים כמו קש או ראטן ועיצוב לא פורמלי. ניתן לשלב שידות צד עם דוגמאות גיאומטריות, שטיחים אתניים או כריות רכות על המשטח. השידה בסגנון זה היא לא רק פרקטית, אלא משמשת גם כאלמנט עיצובי מלא חיים שמביא איתו תחושת חופש ויצירתיות לכל חדר שינה.

  1. שידת צד בסגנון תעשייתי: מראה אורבני מחוספס

למי שאוהב עיצוב מודרני ונועז יותר, הסגנון התעשייתי מתאים במיוחד. כאן השידות מגיעות עם שילוב של מתכת ועץ גולמי, במראה מחוספס ומלא אופי. שידת צד בסגנון תעשייתי תהיה נמוכה, עם גימור מתכתי שחור או אפור, ומגירה עבה מעץ כהה. היא תשדר אווירה אורבנית ועכשווית, שמתאימה לחדרי שינה בעיצוב מינימליסטי או ללופטים.

שידות צד הן לא רק רהיט קטן ליד המיטה, אלא חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכולל של חדר השינה. בין אם אתם אוהבים את המראה הנורדי הפשוט, הכפרי החמים או התעשייתי המחוספס, כיום ישנן  שידות צד שמתאימות לכל סגנון וטעם. חפשו את השידה שמשקפת את הסגנון שלכם ותוסיף את הטאץ' המושלם לחדר.

איזו שידה הייתם בוחרים לחדר השינה שלכם? כתבו לנו בתגובות.

תגיות:עיצוב הביתשנה חדשהחדר השינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה