סלבס בהתחזקות

כוכבת הילדים: "ראיתי את הילדים שלי עם ציצית בכיפור ובכיתי"

מיכל הקטנה שיתפה מחוויותיה במהלך ביקור בבית הכנסת במהלך הצום. גם הזמר דודו אהרון היה שם ותיאר: "כשהרב נשא תפילה למען שובם של החטופים, היה 'אמן' כזה חזק שהרעיד את בית הכנסת"

בקטן: מיכל ויצמן (צילום: מתוך האינסטגרם), צילום תמונת רקע: shutterstockבקטן: מיכל ויצמן (צילום: מתוך האינסטגרם), צילום תמונת רקע: shutterstock
אא

כוכבת הילדים מיכל ויצמן (מיכל הקטנה) והזמר דודו אהרון שיתפו את עוקביהם ברשתות החברתיות ברגעים המרגשים שחוו במהלך יום הכיפורים. מיכל הקטנה פתחה בשאלות ותשובות באינסטגרם, ונשאלה כיצד עברה את היום עם ששת ילדיה. היא תיארה את הרגע בו התאומים שלה עטו ציציות לקראת היציאה לבית הכנסת, מה שגרם לה להתרגשות: "כשראיתי את התאומים שלי עם ציצית - פשוט בכיתי", סיפרה בהתרגשות רבה.

כשנשאלה על האופן שבו היא מתמודדת עם הימים הלא פשוטים בעקבות המלחמה, השיבה: "כולנו נלחמים לשמור על השפיות. בתפילות למען החיילים והחטופים שלנו, אני משתדלת כל יום לבחור לחיות בשלום ובכבוד עם עצמי ועם כל מי שסביבי. אני בוחרת לסלוח מראש, לא מתוך פחד, אלא מתוך רצון לתקן ולהתקדם. יש לי אמונה חזקה בקדוש ברוך הוא, והוא נותן לי את הכוח להמשיך".

במקביל, גם הזמר דודו אהרון שיתף את עוקביו בחוויות שלו מבית הכנסת ביום הכיפורים, כשהדגיש את האחדות שהורגשה בזמן התפילות: "כשהרב נשא תפילה למען שובם של החטופים, היה 'אמן' כזה חזק שהרעיד את בית הכנסת", כתב אהרון בסטורי שלו. הוא תיאר את הרגעים בהם הקהילה התאספה לתפילות למען החיילים והחטופים, והדגיש את תחושת האחווה שהייתה בבית הכנסת: "כולנו אחים – אין ימין ואין שמאל, אין דתי ואין חילוני".

 מתנות בעולם הילדים בלי הגרלה לכל מנוי שנתי: מארז ספרי אפרת ברזל + חודשיים חינם:) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:יום כיפורציציתמיכל הקטנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה