חדשות בארץ

צה"ל פועל בצפון העיר עזה; תושב מקומי: "חמאס מכה אותנו ומונע מאיתנו לעזוב"

הפלסטינים דיווחו כי כוחות צה"ל נצפו בצפון העיר עזה, באזור שצה"ל לא פעל בו מזה תקופה ארוכה. תושב מקומי יצר קשר עם יחידת 504 וסיפר: "מחבלי חמאס מרביצים לנו, מונעים מאיתנו לעזוב לאזור הומניטרי"

פעילות בעזה (צילום: דובר צה"ל)פעילות בעזה (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

הפלסטינים דיווחו היום (שני) לסוכנות רויטרס שכוחות צה”ל הרחיבו את הפשיטה על צפון הרצועה, וטנקים של צה”ל הגיעו היום לצפון העיר עזה. הלוחמים קראו לתושבי האזור להתפנות דרומה. בתוך כך, צה"ל עדכן כי כ-30 מחבלים חוסלו על ידי חיל האוויר באזורים שונים ברצועת עזה.

כזכור, לפני כשבוע החל צה"ל בתמרון רחב באזור ג'באלייה. האוכלוסייה המקומית נדרשה להתפנות אך תושבים מקומיים סיפרו כי מחבלי חמאס מונעים מהם לצאת. תושב מקומי סיפר בשיחה עם יחידת 504 של צה"ל כי "חמאס מכים אותנו במקלות, מונעים פינוי ומחזירים אותנו מהמרחב ההומניטרי. כשאנחנו נשמעים להנחיות הצבא ורוצים לצאת למואסי, יש אנשים שיוצאים מולנו ומתחילים להכות אותנו במקלות, אומרים 'תחזרו, תחזרו'. אנחנו בכלל רוצים לצאת, הם ממשיכים להכות אותנו".

דובר צה"ל מסר כי כוחות אוגדה 162, אוגדת עזה ואוגדה 252 ממשיכים לפעול ברחבי רצועת עזה וחיסלו ביממה האחרונה מחבלים בהיתקלויות פנים מול פנים ובתקיפות אוויריות. הכוחות ממשיכים להשמיד תשתיות טרור, לאתר אמצעי לחימה, לאתר פירים ולנטרלם.

באחת התקיפות של אוגדת עזה, הכוחות סגרו מעגל על חוליית המחבלים אשר ירו טיל נ"ט לעבר הכוחות, כלי טיס של חיל האוויר חיסל את המחבלים.

תגיות:עזהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה