חדשות בארץ

לבנון: חוסל מפקד מערך הנ"ט של יחידת רדואן בחיזבאללה

כלי טיס של חיל האוויר חיסל את המחבל מחמד כאמל נעים, מפקד מערך טילי הנ"ט ביחידת רדואן. הושמד המשגר ממנו שוגרו רקטות אל אזור השרון. חייל צה"ל נפצע קשה בדרום לבנון המחבל היה אחראי על תכנון והוצאה לפועל של מתווי טרור רבים, בהם ירי נ"ט לעבר העורף ישראלי

פעילות בלבנון (צילום: דובר צה"ל)פעילות בלבנון (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

צה"ל חיסל היום (שני) את מפקד מערך הנ"ט של יחידת רדואן בחיזבאללה. המחבל, מחמד כאמל נעים, חוסל על ידי כלי טיס של חיל האוויר בתקיפה במרחב נבטיה שבלבנון. נעים היה אחראי על תכנון והוצאה לפועל של מתווי טרור רבים, בהם ירי נ"ט לעבר העורף ישראלי.

לפני הצהריים שוגרו מלבנון מספר רקטות אל אזור השרון הצפוני, חלקן יורטו והיתר נפלו בשטחים פתוחים. לא היו נפגעים. בחיזבאללה ציינו כי השיגורים נועדו לפגוע בבסיס בית ליד. מצה"ל נמסר כי "בסגירת מעגל מהאוויר, מטוסי קרב תקפו בדרום לבנון את המשגרים מהם שוגרו הרקטות".

בנוסף, במסגרת הפעולה הקרקעית בדרום לבנון, כוחות צה"ל חיסלו עשרות מחבלים בקרבות פנים אל פנים ובתקיפות מהאוויר. באחת התקריות נפצע לוחם מילואים מגדוד 8101, חטיבת אלכסנדרוני,  באורח קשה.

אחר הצהריים שוגרו רקטות אל עבר מרכז הגליל, לא דווח על נפגעים. חיל האוויר יירט שני כלי טיס בלתי מאוישים שעשו את דרכם לשטח הארץ מסוריה. כלי הטיס יורטו בטרם חצו לשטח מדינת ישראל.

לקראת הרחבת הפעולה הקרקעית בלבנון, דובר צה"ל בשפה הערבית, אל"ם אביחי אדרעי, קרא לתושבי 25 כפרים בדרום לבנון להתפנות מבתיהם. לדבריו, "פעילות חיזבאללה מאלצת את צה"ל לפעול כנגדו. צה"ל אינו מעוניין לפגוע בכם ולמען ביטחונכם, עליכם לפנות את בתיכם באופן מיידי. כל מי שיימצא בקרבת פעילי חיזבאללה, מתקניו או אמצעי הלחימה שלו, מסכן את חייו. בית שמשמש את חיזבאללה לצרכים צבאיים צפוי להיפגע".

תגיות:לבנוןחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה