סלבס בהתחזקות

כוכבת הילדים: "חזרתי בתשובה, יחד עם הבת שלי"

רינת גבאי חשפה בראיון: "אני הולכת הרבה להתפלל בקברי צדיקים ומתעמקת ביהדות, בקדושה ובתפילה, זה מחזק אותי". ומה היא למדה מהביקור באומן?

בקטן: רינת גבאי (צילום תמונת רקע: shutterstock)בקטן: רינת גבאי (צילום תמונת רקע: shutterstock)
אא

רינת גבאי חושפת את המסע הרוחני שלה, מסבירה כיצד הקדושה והתפילה מחזקות אותה ומספרת על ההתמודדות עם גירושיה והקשר העמוק עם בתה שחזרה בתשובה

השחקנית רינת גבאי ממשיכה במסע ההתחזקות הרוחני שלה. בראיון שנערך עם מגזין "לאשה", היא חושפת את עולמה הרוחני המתפתח ואת התהליכים האישיים שהיא עוברת. גבאי מספרת כיצד היא ובתה חזרו בתשובה, כשבתה נישאה לחסיד ברסלב, מה שהוביל אותה להתחזק.

"אני הולכת הרבה להתפלל בקברי צדיקים ומתעמקת ביהדות, בקדושה ובתפילה, זה מחזק אותי", היא משתפת. "אני והבת שלי חזרנו בתשובה – היא התחתנה עם חסיד ברסלב". גבאי מדגישה את הקשר העמוק שהיא בנתה עם האמונה, ובמהלך השנים אף התחילה לפתוח דוכני תפילין במסיבות טבע, כדי לקרב אנשים ליהדות.

בביקור האחרון שלה באומן, היא מצאה את עצמה מול התמודדות רגשית חזקה. ״זה היה ביקור קשוח מאוד", היא נזכרת. ״באתי להסתכל לרבי נחמן בעיניים ולהגיד לו, 'מה? אני? גרושה? זה לא יכול להיות, רבי נחמן'". גבאי לא מסתירה את כאבה ומציינת שהזעזוע הפנימי הוביל אותה לשיחה עם הצדיק. "מול הצדיקים ומול הקודש אני בנוכחות של אמת. אם כואב לי, אני צועקת שכואב לי", הוסיפה.

למרות הקשיים הרבים שעברה, גבאי מדברת על הכוחות שמצאה כדי להתמודד עם המציאות: "רבנו נחמן נתן לי להבין שזו דרך שעלי לעבור ושהיא תוציא אותי אל המקום שבו אני צריכה להיות. נכון שהתגרשתי, אבל יש לי ילדות לתפארת ואבא טוב לילדות שלי. אני מסתכלת על מה שיש לי ולא על מה שאיבדתי".

לסיום היא אמרה: "זה היה רגע של חשבון נפש, אבל היום אני מבינה שזו הייתה הדרך שלי להמשך צמיחה. אנחנו עוברים תהליכים, וכל מה שקורה לנו הוא חלק ממה שנכתב לנו מלמעלה".

תגיות:רינת גבאיחזרה בתשובה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה