חדשות בארץ

גלנט: "חמאס הקשיח עמדתו במשא ומתן ומייחל להסלמה שלנו מול איראן"

שר הביטחון יואב גלנט נפגש עם נציגים ממשפחות החטופים. לדבריו, "חמאס רוצה לראות הסלמה בינינו לבין איראן". המשפחות: "המשא ומתן בקיפאון מוחלט"

גלנט (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)גלנט (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

שר הביטחון יואב גלנט נפגש אמש עם משפחות חטופים ועדכן אותן כי אין התקדמות במשא ומתן מול חמאס. כך דווח היום (שלישי) ב-ynet.

על פי הדיווח, גלנט סיפר למשפחות שחמאס הקשיח עמדתו לגבי שחרור החטופים, וארגון הטרור מצפה להסלמה בצפון שתוביל גם להסלמה עם איראן. לדברי נוכחים בפגישה שר הביטחון אמר כי "מה שקורה עם חיזבאללה משרת את חמאס, והם ממתינים". שר הביטחון הוסיף כי "אם תיווצר הזדמנות לקשור את זירות עזה ולבנון אחת לשנייה עבור עסקה - ישראל תשתמש בה".

כזכור, השבוע ביקר במצרים ראש השב"כ רונן בר, ודן עם עמיתו המצרי, עבאס כאמל, בנושא החטופים, כמו גם בסוגיית ציר פילדלפי ומעבר רפיח. המצרים מתנגדים להישארות צה"ל במקום, כחלק מהשלב הראשון בעסקה לשחרור החטופים הישראליים.

הורה של אחד חטופים, שהגיע לפגישה עם גלנט, שיתף בשיחה עם ynet: "שר הביטחון לא חידש לנו כלום. יש קיפאון מוחלט בין הצדדים ואין קצה של חוט לחידוש המשא ומתן. התסכול שלנו החמיר, שכן מ-7 באוקטובר לא היתה תקופה כל כך תקועה".

תגיות:יואב גלנטחטופים בעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה