חדשות בארץ

נתניה: מאבק עיקש על פתיחת בית ספר דתי

מדוע מתנגדים חלק מתושבי נתניה לפתיחת בית הספר הדתי 'קרליבך' בשנה הקרובה, ומי זה שמעדיף פארק לכלבים במקום בית ספר דתי? התשובות בכתבה שלפניכם

אא

מחריף המאבק על פתיחת בית הספר הדתי 'קרליבך' בנתניה. בימים אלו הוגשה תגובתו של עו"ד ניסן שריפי (המייצג את הורי הילדים הדתיים באזור) לעתירה שהגישו תושבים חילוניים, לבית המשפט. מזה חודשים ארוכים מנסים הורי הילדים הדתיים בשכונת 'עיר ימים' בדרומה של העיר, להבין כיצד זה הליך פשוט שתפקידו לתת מענה לציבור שלם של שומרי תורה ומצוות - הפך בין רגע לדיון מרחיק לכת בין גורמים קיצוניים בעיר?!

(צילום: עו"ד שריפי)(צילום: עו"ד שריפי)

לדברי עו"ד שריפי, התשובה פשוטה מאוד והיא נעוצה בקומץ הורים חילוניים שחתמו על עצומה וירטואלית שהנושא שלה הוא 'נגד דתיים בשכונה'. תחת הכותרת הזו הגיבו הורים רבים על הרעיון לפתוח בית ספר דתי בדרום העיר, וגרסו כי מדובר בשכונה בעלת צביון חילוני ולפיכך, אין לאפשר הנגשה של שטחים שהם חלק מהשכונה - עבור צרכיהם של תושבים דתיים, שנחשבים בה למיעוט. 

עוד מוסיף שריפי וטוען כי זה שנים ש'קבוצה מיליטנטית' אחת, מצליחה למנוע הקמתם של בתי ספר דתיים בעיר וכי גם הקמתם של המקווה ובית הכנסת המקומיים באזור, עלו במאמצים ועימותים כבירים בין הצדדים. לטענתו, אותה קבוצה שלדידה אין מקום לבניית בית ספר דתי, נתנה יד להקצאת שטח נרחב שישמש כפארק לכלבים. 'אז לזה יש מקום?', כתב בחריפות והוסיף: "לא אתן שירמסו את הציבור הדתי והחרדי. נילחם על שלנו ולא מפחדים משום קבוצה מיליטנטית".

תגיות:נתניהבית ספר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה