חדשות בארץ

עשרות מחבלים חוסלו בלבנון, חוסל מפקד מערך הכטב"מים של חמאס בצפון הרצועה

בהכוונת פיקוד הצפון, הותקפו מהאוויר יותר מ-140 מטרות טרור של חיזבאללה ביותר מ-50 מרחבים בלבנון. כלי טיס של חיל האוויר חיסלו את מחמוד אל-מבחוח, מפקד מערך הכטב"מים של חמאס בצפון רצועת עזה

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

כוחות אוגדה 98 ממשיכים בפעילותם בדרום לבנון. הלוחמים חיסלו מחבלים רבים על הקרקע ומהאוויר, וממשיכים לאתר ולהשמיד אמצעי לחימה ותשתיות טרור של חיזבאללה מעל ומתחת לקרקע.

לוחמי צה"ל חיסלו ביממה האחרונה עשרות מחבלים בדרום לבנון בחילופי אש עם המחבלים ובתקיפות של חיל האוויר. הלוחמים איתרו אמצעי לחימה רבים במהלך הפעילויות במרחב, בהם משגרי רקטות, פצצות מרגמה וטילי נ"ט שכוונו ליישובי הצפון, נשקים, רימונים וציוד צבאי נוסף.

בהכוונת פיקוד הצפון, הותקפו מהאוויר יותר מ-140 מטרות טרור של חיזבאללה ביותר מ-50 מרחבים בלבנון, בהן מחסני אמצעי לחימה, משגרים שכוונו לעבר שטח מדינת ישראל, מבנים צבאיים וחוליות מחבלים. באחת הפעילויות, כוחות אוגדה 91 זיהו מחבלים שירו לעברם, והכווינו כלי טיס של חיל האוויר שתקף את המחבלים וחיסל אותם.

ברצועת עזה, כלי טיס של חיל האוויר, בשיתוף עם חטיבת האש 454, חיסלו את מחמוד אל-מבחוח, מפקד מערך הכטב"מים של חמאס בצפון רצועת עזה. אל-מבחוח הוביל מתווי שיגור של כטב"מים לעבר שטח מדינת ישראל וכוחות צה"ל.

במרחב ג'באליה, כוחות אוגדה 162 חיסלו ביממה האחרונה מחבלים בהיתקלויות מטווח קצר ובתקיפות מהאוויר. באחת הפעילויות במרחב רפיח, לוחמי צוות הקרב של חטיבת הנח"ל בפיקוד אוגדת עזה חיסלו, באמצעות רחפנים תוקפים, חוליית מחבלים חמושה שתכננה לבצע מתווה טרור כנגד כוחות צה"ל.

 מתנות בעולם הילדים בלי הגרלה לכל מנוי שנתי: מארז ספרי אפרת ברזל + חודשיים חינם:) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:לבנוןרצועת עזהצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה