חדשות בארץ

נתניהו על חיסול סינוואר: "הרוע ספג מכה קשה, אבל המשימה שלפנינו עדיין לא הושלמה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הערב הצהרה לתקשורת בעקבות חיסולו של יחיא סינוואר. פנה לאנשי חמאס: "אני קורא לכל מי שמחזיק בחטופינו. מי שיניח את נשקו וישיב את חטופינו - נאפשר לו לצאת ולחיות"

נתניהו, ארכיון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)נתניהו, ארכיון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

(צילום: איציק שחר/לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הערב (מוצאי החג) הצהרה לתקשורת, והתייחס לחיסולו של מנהיג חמאס יחיא סינוואר.

בפתח דבריו אמר נתניהו: "לפני שנה חגגנו את חג הסוכות. באותה עת בדיוק, יחיא סינוואר עסק בהכנות אחרונות לטבח. אני ניצב בפניכם היום כדי לבשר לכם שיחיא סינוואר חוסל. מי שביצע את הטבח הנורא ביותר בתולדות עמנו מאז השואה, רב המרצחים שרצח אלפי ישראלים וחטף מאות מאזרחינו, חוסל היום על-ידי חיילינו הגיבורים. היום, כפי שהתחייבנו לעשות, באנו איתו חשבון".

"היום הרוע ספג מכה קשה, אבל המשימה שלפנינו עדיין לא הושלמה. למשפחות החטופים היקרות אני אומר: זהו רגע חשוב במלחמה. אנחנו נמשיך בכל הכוח עד להשבתם הביתה של כל יקיריכם, שהם יקירינו. זוהי מחויבות עליונה שלנו. זוהי מחויבות עליונה שלי".

"לתושבי עזה אני אומר: סינוואר הרס לכם את החיים. הוא סיפר לכם שהוא אריה, אבל בפועל הוא הסתתר במאורה חשוכה והוא חוסל כשהוא נמלט בבהלה מחיילינו. חיסולו הוא ציון דרך חשוב בשקיעת שלטון הרשע של חמאס. אני מבקש לומר שוב, בצורה הכי ברורה: חמאס לא ישלוט יותר בעזה. זוהי תחילתו של היום שאחרי חמאס, וזוהי הזדמנות בשבילכם, תושבי עזה, להשתחרר סוף-סוף מעריצותו".

נתניהו פנה לאנשי חמאס והוסיף: "למחבלי החמאס אני אומר שמנהיגיכם בורחים והם יחוסלו. אני קורא לכל מי שמחזיק בחטופינו: מי שיניח את נשקו וישיב את חטופינו - נאפשר לו לצאת ולחיות. באותה מידה אני אומר שמי שיפגע בחטופינו - דמו בראשו. נבוא איתו חשבון. השבת חטופינו היא הזדמנות להשגת כל יעדינו והיא מקרבת את סיום המלחמה"

"לעמי האזור אני אומר: בעזה, בביירות, ברחבי האזור כולו - החושך נסוג והאור עולה. דף, הניה, סינואר, נסראללה, מוחסן, עקיל ורבים משותפיהם - אינם. אני קורא לכם, עמי האזור: יש בפנינו הזדמנות גדולה לבלום את ציר הרשע וליצור עתיד אחר. עתיד של שלום, עתיד של שגשוג באזור כולו. ביחד אנחנו יכולים להדוף את הקללה ולקדם את הברכה".

נתניהו התייחס גם לכל המנהיגים שדרשו מישראל לא להיכנס לרפיח ולסיים את המלחמה ואמר: "כעת ברור לכולם, בארץ ובעולם, מדוע התעקשנו לא לסיים את המלחמה. מדוע התעקשנו, מול כל הלחצים, כן להיכנס לרפיח, המעוז המבוצר של החמאס בו הסתתרו סינוואר ורבים מרבי-המרצחים".

בהתייחסו למשפחות שכולות וחיילי צהל אמר ראש הממשלה: "היום שוב הבהרנו מה קורה לאלה שפוגעים בנו. היום שוב הראנו לעולם את ניצחון הטוב על הרע. אבל המלחמה, יקיריי, טרם הסתיימה. היא קשה, והיא גובה מאיתנו מחירים כבדים. אני מבקש להביע מעומק ליבי את תנחומיי למשפחות שאיבדו את יקיריהן. אני מבקש לחבק את משפחות גיבורינו שנפלו. הקרבתם העילאית, כולל בימים האחרונים, מקרבת אותנו לניצחון. כדברי דוד המלך: 'אֶרְדְפָה אוֹיְבַי וָאַשְמִידֵם, וְלֹא אָשוּב עַד כַּלוֹתָם'".

"אזרחי ישראל, אנחנו במלחמת התקומה. אתגרים גדולים עוד לפנינו. אנו נדרשים לאורך-רוח, לאחדות השורות, לאומץ לב, לעמידה איתנה. יחד נלחם, ובעזרת השם - יחד ננצח".

 מתנות בעולם הילדים בלי הגרלה לכל מנוי שנתי: מארז ספרי אפרת ברזל + חודשיים חינם:) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:בנימין נתניהומלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה