חדשות בארץ

תיעוד: הפגז שחיסל את יחיא סינוואר

דובר צה"ל פרסם את תיעוד ירי פגז הטנק שנורה לעבר המבנה ברפיח בו התבצר מנהיג חמאס. סא"ל ר', מג"ד בחטיבת ביסל"ח: "במהלך הסריקות אחרי השמדת המחבלים, אנחנו מזהים כי אחד המחבלים שחיסלנו הוא רב המרצחים יחיא סינוואר. זוהי סגירת מעגל לי כמפקד ולמסגרת שלי, שסגרה שבת בשבעה באוקטובר"

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

תיעוד ירי פגז הטנק על המבנה בו התבצר יחיא סינוואר (צילום: דובר צה"ל)

כוחות אוגדת עזה ושב"כ פועלים בשבועות האחרונים במרחב דרום הרצועה ברפיח. בפיקוד האוגדה נלחמים צוותי הקרב החטיבתיים של חטיבת הנח"ל וחטיבת ביסל"ח (828).

הכוחות מבצעים פשיטות ופעילויות התקפיות במרחב, מנהלים היתקלויות עם מחבלים ומחסלים עשרות מהם בקרבות פנים אל פנים ובהכוונת כלי טיס של חיל האוויר.

כוח של צוות הקרב של חטיבת ביסל"ח, שפעל שלשום (רביעי) במרחב שכונת תל סולטאן, זיהה מספר חשודים במרחב. הכוחות פתחו בסריקות, במהלכן נתקלו במחבלים שירו והשליכו לעברם רימונים. הלוחמים השיבו באש ופגעו במחבלים, שהחלו בנסיונות בריחה והתפצלו לשני מבנים סמוכים במרחב.

הכוחות המשיכו בפעילות ובסריקות במרחב על מנת לסגור מעגל על המחבלים, תקפו בירי טנקים את המבנים וחיסלו את המחבלים. בסריקות שבוצעו למחרת בזירה, זוהתה גופתו של מנהיג חמאס יחיא סינוואר.

רגעיו האחרונים של סינוואר - תיעוד רחפן (צילום: דובר צה"ל)

סא"ל ר', מג"ד בחטיבה, סיפר: "אנחנו נמצאים בתל סולטאן ברפיח, נלחמים מזה כשבועיים, סורקים ומחסלים אויב. במהלך סריקות אתמול במרחב תל סולטאן אנחנו מצליחים לזהות שלושה מחבלים, מתקילים אותם מטווח קרוב, פוצעים אותם. נכנסים לתוך איתורים ולאחר מכן בשיתוף פעולה עם כוחות השריון מגדוד 198 אנחנו סוגרים על המבנים ומשמידים אותם בתוך המבנים".

"במהלך הסריקות אחרי השמדת המחבלים, אנחנו מזהים כי אחד המחבלים שחיסלנו הוא רב המרצחים יחיא סינוואר. זוהי סגירת מעגל לי כמפקד ולמסגרת שלי, שסגרה שבת בשבעה באוקטובר. הוקפצנו לעוטף עזה, נלחמנו בכיסופים, נלחמנו בכרם שלום, איבדנו שבעה לוחמים במהלך הקרבות, אני אישית נפצעתי באותם קרבות, והיום, שנה אחרי, אנחנו מצליחים לסגור מעגל ולחסל את יחיא סינוואר, רב המרצחים, פה בתל סולטאן".

 מתנות בעולם הילדים בלי הגרלה לכל מנוי שנתי: מארז ספרי אפרת ברזל + חודשיים חינם:) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:חמאסצה"ליחיא סינווארחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה