מעניין

מדוע חנן בן ארי חוגג בסוכה ללא קישוטים?

הזמר חנן בן ארי העלה תמונה בה הוא נראה עם ילדיו, כשהם מחזיקים בשרשרת צהובה המורכבת מ-101 חוליות, כשכל חוליה נושאת את שמו של אחד החטופים

(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

חג הסוכות מביא עמו שמחה אך בישראל לא קל השנה לחגוג את החג כהווייתו, זאת בעקבות המצב הקשה של החטופים בעזה והמלחמה שברקע. הזמר חנן בן ארי שיתף את עוקביו באינסטגרם כי בחר השנה שלא לקשט את הסוכה, אך תלה קישוט אחד ומיוחד שהכין עם ילדיו. מטרתו של הקישוט להזכיר לנו להתפלל עבור החטופים.

בפוסט שכתב, העלה בן ארי תמונה בה הוא נראה עם ילדיו, כשהם מחזיקים בשרשרת צהובה המורכבת מ-101 חוליות, כשכל חוליה נושאת את שמו של אחד מהחטופים. "הקישוט היחיד שהכנו השנה", כתב בן ארי, "עם שמות האחים והאחיות שלנו. אמן שיעבור עלינו חג שקט, עם בשורות טובות. אמן שיחזרו עוד היום".

"השנה, הקישוטים יהיו שונים, אבל הכאב ילווה אותנו בכל חג", סיכם בן ארי. "אנו מקווים שהשמחה תחזור לעם ישראל במהרה".

לאחרונה כתב בן ארי פוסט מיוחד לכבוד החיילים שלנו. "בא לי לחבק כל אחד ואחת מכם, גיבורים שלנו. תודה על כל מה שעשיתם ועדיין עושים בשביל שנוכל לנשום. לא יודע במה בדיוק אנחנו יכולים לעזור ואיך נוכל בכלל להחזיר לכם", פרסם ברשתות החברתיות.

"הלוואי שתעזרו לנו לעזור לכם. שתספרו, שתדברו, שתבכו, שתפרקו את הכאב החוצה. הלוואי שהמדינה תתעורר ותתעדכן על החיים שלה, ותבין את הכמויות החדשות של האנשים שזקוקים לעזרה. זו לא פריווילגיה, זו החובה שלנו לדאוג לאנשים האלה. צעד ראשון זה קודם כל לעצור ולראות אותם ואותן. הם מסתובבים ומסתובבות בינינו".

 מתנות בעולם הילדים בלי הגרלה לכל מנוי שנתי: מארז ספרי אפרת ברזל + חודשיים חינם:) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:חטופיםחנן בן אריחג הסוכות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה