סלבס בהתחזקות

השחקן המוכר: "מאמין באלוקים. אין לנו דבר מלבד אמונה"

מייקל רפפורט סיפר בראיון עד כמה הוא גאה להיות יהודי: "אני חושב שאין לנו שום דבר מלבד אמונה - אתה חייב להיות בעל אמונה"

מייקל רפפורטמייקל רפפורט
אא

השחקן והקומיקאי מייקל רפפורט סיפר עד כמה הוא גאה להיות יהודי, ודאי בתקופה הקשה שעוברת על ישראל. "היהדות שלי השתנתה במאה אחוז. אני יותר גאה להיות יהודי, יותר מודע, יותר משכיל - ואני שמח על זה", אמר בריאיון לפנאי פלוס. רפפורט, הנחשב לתומך נלהב של ישראל, ביקר בה מספר פעמים בעבר.

"החלטתי להגיע ולהופיע בישראל כי אני פשוט אוהב את הארץ הזו", אמר רפפורט. "אני גם מרגיש שזה חשוב. זו הייתה החלטה קשה לעשות סטנד-אפ בישראל עם כל מה שקורה כאן. לא הייתי בטוח שזה הזמן לצחוק, אבל אם אני יכול להביא אפילו שנייה אחת של שמחה - זו הזכות שלי לעשות את זה. האור של העם הישראלי לא כבה, גם לא בזמנים הכי חשוכים".

בתשובה לשאלה כיצד מתייחסים אליו בעולם נוכח עמדותיו, אמר רפפורט: "כוכבי הוליווד - השחקנים, הזמרים וכו', הם לא חשובים יותר משאר האנשים. אני חושב שהדבר הכי נכון הוא להמשיך ולפרסם את האמת בצורה הכי טובה שאפשר".

בנוגע לאמונתו האישית, הדגיש רפפורט: "אני בהחלט מאמין באלוקים. אני חושב שאין לנו שום דבר מלבד אמונה - אתה חייב להיות בעל אמונה, וזה אחד הדברים הכי טובים שיצאו לי מזה באופן אישי".

לסיום, אמר השחקן: "כמובן שהיו לזה השלכות, אני לא יודע אם שילמתי מחיר, אבל אני מאמין בעצמי ובכישרון שלי. המשפחה שלי גאה בי על כך, היא מאושרת".

 מתנות בעולם הילדים בלי הגרלה לכל מנוי שנתי: מארז ספרי אפרת ברזל + חודשיים חינם:) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:מייקל רפפורטסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה