חדשות בארץ

175 רקטות שוגרו אל שטח ישראל - צה"ל השמיד משגר בלבנון

מאז שעות הבוקר שיגרו מחבלי חיזבאללה 175 רקטות ומספר כטב"מים אל יישובי הצפון, כולל לקריות וחיפה. שר הביטחון יואב גלנט: "עוברים משלב של הכרעת האויב להשמדה"

נפילת רקטה באזור צפת (צילום: דוד כהן, פלאש90)נפילת רקטה באזור צפת (צילום: דוד כהן, פלאש90)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

חיל האוויר השמיד אחר הצהריים (ראשון) בדרום לבנון את המשגר ממנו שיגרו מחבלי חיזבאללה רקטות אל עבר הגליל העליון, מקודם יותר היום. לוחמי צה"ל ממשיכים בפעילות הקרקעית ואיתרו אמצעי לחימה ומשגרים רבים.

על פי דובר צה"ל, במהלך היממה, כוחות אוגדה 98 חיסלו מחבלים, איתרו והשמידו מצבורי אמצעי לחימה משמעותיים בהם רימונים, נשקים מסוג 'קלאצ׳ניקוב', מחסניות, ציוד לחימה ועוד. בנוסף, הכוחות השמידו מספר משגרים מוכנים לשיגור, אשר כוונו לשטח הארץ. במהלך הפעילות, הכוחות זיהו חוליית מחבלים חמושים שהיוו עליהם איום וכלי טיס תקף אותה מהאוויר.

אוגדה 146 תקפה ביממה האחרונה יותר מ-100 מטרות צבאיות ששימשו את חיזבאללה במרחב דרום לבנון, בהן מבנים צבאיים ממולכדים ומחסן אמצעי לחימה. במהלך פעילות אוגדה 36, הלוחמים איתרו פיר תת קרקעי ועמדת שהייה ששימשה את מחבלי חיזבאללה לצד מחסן בו אותרו מצבורי אמצעי לחימה רבים.

(צילום: דובר צה"ל)

שר הביטחון יואב גלנט ביקר היום בגבול הצפון, ונפגש עם לוחמי אוגדה 98. לדברי גלנט, "אנחנו למעשה עוברים ממצב של הכרעת האויב בכל כפרי המגע למצב של השמדה. מפוצצים את המנהרות, מפוצצים את מחסני התחמושת, מפרקים את החיזבאללה. התוצאה של העניין הזה היא מאוד ברורה, במקומות שבהם חיזבאללה חיכה והכין את עצמו על מנת לפשוט ליישובי הגבול, ניצבים חיילי צה"ל".

"היעד שלנו - לנקות באופן שלם את הרצועה הזאת על מנת שאנשים יוכלו לחזור לכאן ולבסס את החיים שלהם כמו שצריך. ואני חושב שזה דבר מאוד משמעותי, אנחנו הולכים ומשלימים את המשימה, יש לנו עוד מה לעשות, צה"ל נערך למשימות המשך מצד אחד אבל קודם כל מבצע כמו שצריך את הפעולה".

"יש לנו שבויים, אצלנו, הם מספרים לנו מה קורה, ומה שהם אומרים לנו, שהם בפחד עצום, הם מפחדים ממה שקורה כי הם מבינים שיש פה דבר שהם לא יודעים להתמודד איתו. לא בעוצמה, לא באיכות של הלוחמים, בדיוק, בנחישות וכל המערך הגדול הזה שקראו לו חיזבאללה הולך ומתמוטט גם בקווי המגע וגם במכות הרצופות שאנחנו מכים אותם בביירות, בבעלבכ, בנבטיה, בצור, בצידון".

 מתנות בעולם הילדים בלי הגרלה לכל מנוי שנתי: מארז ספרי אפרת ברזל + חודשיים חינם:) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:לבנוןחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה