חדשות בארץ

התיעוד האחרון ממצלמת הקסדה של הלוחם שנפל בלבנון

סרן איתי אריאל גיאת הי"ד, מפקד ביהל"ם, נהרג יחד עם עוד חמישה לוחמי אגוז בהיתקלות עם מחבלי חיזבאללה בדרום לבנון. צה"ל חשף תיעוד אחרון ממצלמת הגו-פרו שלו, שצולם יום לפני נפילתו

סרן איתי אריאל גיאת הי"ד (צילום: דובר צה"ל)סרן איתי אריאל גיאת הי"ד (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל פרסם היום (ראשון) את התיעוד האחרון ממצלמת הקסדה של סרן איתי אריאל גיאת הי"ד, בן 23 משוהם, מפקד צוות ביחידת יהל"ם, שנפל במהלך פעילות מבצעית בדרום לבנון.

גיאת נהרג לפני שבועיים, יחד עם חמישה לוחמי יחידת "אגוז", במהלך היתקלות עם מחבלי חיזבאללה.

התיעוד, שצולם יום לפני נפילתו, מראה את הפעילות המבצעית שבה כוחות היחידה, ובהם צוותו של גיאת, פושטים על מתחמי טרור של חיזבאללה. בתיעוד נראים גיאת והכוח מאתרים אמצעי לחימה שהוסלקו גם בתוך שקים במתחם חיזבאללה, בהם טילי נ"ט מסוגים שונים.

בהודעה של צה"ל נמסר כי "סרן גיאת וכוחות יחידת אגוז, הנלחמים תחת צוות הקרב של עוצבת הקומנדו, איתרו והשמידו מספר רב של תשתיות אויב. בין התשתיות שהושמדו מבנים, עמדות לחימה ואמצעי לחימה רבים ובהם פצצות מרגמה, טילי נ"ט ומשגרים טעונים של חיזבאללה".

גיאת נהרג בתקרית שבה כוח של אגוז נתקל במחבלים בתוך מבנה. במקום התנהלו חילופי אש וכוחות חילצו פצועים וחללים תחת אש. לבסוף, הצליחו הכוחות לחסל את המחבלים ששהו במקום.

מלבד גיאת, חמישה לוחמי אגוז נהרגו: סרן הראל אטינגר, בן 23 מעלי, מפקד צוות ביחידת אגוז, סרן איתן יצחק אוסטר, בן 22 ממודיעין, לוחם ומפקד צוות ביחידת אגוז, רס"ל נועם ברזילי, בן 22 מכוכב יאיר, לוחם ביחידת אגוז, רס"ל אור מנצור, בן 21 מבית אריה, לוחם ביחידת אגוז, ורס"ל נזר איטקין, בן 21 מקרית אתא, לוחם ביחידת אגוז. הי"ד.

 מתנות בעולם הילדים בלי הגרלה לכל מנוי שנתי: מארז ספרי אפרת ברזל + חודשיים חינם:) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:חללי צה"ללבנון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה