סלבס בהתחזקות

השחקן המוכר מתחזק: "רבי נחמן נחשב עבורי למורה דרך"

ישראל אטיאס שלח מסר לעוקביו לקראת ציון יום פטירתו של רבי נחמן מברסלב החל היום: "מעבר לחוכמתו הפילוסופית, מעניק כלים מעשיים להתמודדות עם אתגרי החיים"

ישראל אטיאס (צילום מסך יוטיוב מתוך סדרה בה הוא משחק)ישראל אטיאס (צילום מסך יוטיוב מתוך סדרה בה הוא משחק)
אא

השחקן ישראל אטיאס מוכר לציבור בישראל כמי ששיחק דמות חרדית, אך היה שותף גם להפקות נוספות. בשנה האחרונה, אטיאס מדווח שהוא מתחזק. לקראת הילולת רבי נחמן מברסלב (היום מציינים 214 שנים לפטירתו), אטיאס חשף את הקשר העמוק עם רבי נחמן והשפעתו על חייו.

בפוסט מרגש שפרסם ברשתות החברתיות, כתב אטיאס: "רבי נחמן נחשב עבורי למורה דרך עמוק ורב-שכבות". אטיאס התייחס לא רק לפן הפילוסופי העמוק שבכתביו של רבי נחמן, אלא גם לכלים המעשיים שהוא מספק להתמודדות עם קשיי היום-יום. "מעבר לחוכמתו הפילוסופית, הוא מעניק כלים מעשיים להתמודדות עם אתגרי החיים".

אטיאס הוסיף כי תורתו של רבי נחמן אינה עוסקת רק בשאלות תאורטיות אלא נותנת מענה רלוונטי למצבים שכולנו מתמודדים איתם: "הוא מבין את מורכבות הנפש והעולם הפנימי, תוך הדגשת החיפוש המתמיד אחר אמונה ושמחה כדי לנסות ולצלוח את העולם המורכב והלא פשוט בו אנו חיים".

השחקן הציע לעוקביו להכיר את הרב יותר לעומק: "רבי נחמן יחיד ומיוחד בשבילי. מי שמכיר יודע. מי שלא - שווה בירור". לדבריו, כל מי שמחפש דרך עמוקה ומשמעותית לחיים, ימצא אצל רבי נחמן תשובות ואמונה שתלווה אותו לאורך הדרך.

לאחרונה, אטיאס חשף בראיון לעיתון "ידיעות אחרונות" כי החל ללמוד גמרא ולהניח תפילין באופן יומיומי. לדבריו, הוא משתתף בשיעורי תורה יחד עם שחקנים ישראלים נוספים, בהם דני שטג, איתי תורג'מן, אביב אלוש, מוריס כהן וגיל דסיאנו.

בראיון סיפר אטיאס שהוא נשאל לעיתים קרובות האם הוא "חוזר בתשובה" בעקבות התחזקותו באמונה. השחקן השיב כי מעולם לא היה בשאלה, ולכן אינו יכול "לחזור בתשובה". "אני מחובר לדת ולאמונה מאז שהייתי ילד, למרות שאני לא חובש כיפה", הסביר. לדבריו, במשך שנים רבות הוא מקפיד על הנחת תפילין מדי בוקר, והחיבור לתורה ולמצוות הולך ומעמיק ככל שהוא מתבגר. "אני גם חושב שככל שאני מעמיק יותר בתורה, אני מתפתח יותר כבן אדם וכשחקן. הופך חד יותר. אני שומר על השבת גם בגלל המשפחתיות, היא נורא חשובה לי. לא הכל בחיים זה כסף ועבודה".

 מתנות בעולם הילדים בלי הגרלה לכל מנוי שנתי: מארז ספרי אפרת ברזל + חודשיים חינם:) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:סלבסחזרה בתשובהישראל אטיאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה