סלבס בהתחזקות

השחקן מאור שוויצר: "אני מאוד אוהב את השם"

השחקן סיפר בראיון: "אני מניח תפילין, אומר: ‘מודה אני’ בבוקר, לא רק ממקום דתי אלא ממקום של חיבור. החרדים תורמים בהרבה דרכים, אנחנו יותר קרובים אליהם ממה שאנחנו חושבים"

סדר הנחת תפילין (צילום: פלאש 90)סדר הנחת תפילין (צילום: פלאש 90)
אא

השחקן מאור שוויצר התראיין לידיעות אחרונות, וסיפר על התהליך הרוחני שהוא עובר. שוויצר מדבר בריאיון בגילוי לב על חיבורו העמוק לאמונה וליהדות. "ביהדות יש הרבה חוכמה. אני מאוד אוהב את השם, כל הזמן מדבר איתו, מאוד קשור אליו", אמר. "אני מניח תפילין, אומר ‘מודה אני’ בבוקר, לא רק ממקום דתי אלא ממקום של חיבור".

שוויצר מוכר מסדרות וסרטים מצליחים, כשבחלקם הוא משחק נער חרדי. "אנחנו הרבה יותר קרובים לחרדים ממה שאנחנו חושבים. המפיק של הסרט, שגם משחק בו, יקי רייסנר, הוא אחד החברים הכי טובים שלי היום", ציין השחקן, והדגיש את הקרבה האישית שנוצרה בינו לבין המפיק.

"אני חושב שהחרדים תורמים בהרבה דרכים. יש המון שמתגייסים, מי שלא מתגייס הוא בזק"א ובאיחוד הצלה, יש המון שמתנדבים ועושים למען המדינה שאנחנו לא רואים".

בחודש שעבר עורר שוויצר התרגשות רבה ברשתות החברתיות, כשנראה מניח תפילין בשוק הכרמל בתל אביב. לוי נוישטט, פעיל חב"ד שמפעיל דוכן תפילין בשוק, פרסם פוסט בו תיאר את המפגש המפתיע עם השחקן. "אני רואה בחור מוכר נוסע עם אופניים, מאור שוויצר שמו, זיהיתי אותו", כתב. "תוך כדי נסיעה שאלתי אותו אם הוא רוצה להניח תפילין. הוא עצר את האופניים, והגיע להניח". הפוסט זכה לתגובות אוהדות רבות והציג את חיבורו הרוחני המעמיק של שוויצר.

 מתנות בעולם הילדים בלי הגרלה לכל מנוי שנתי: מארז ספרי אפרת ברזל + חודשיים חינם:) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:מאור שוויצרסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה