חדשות בארץ

הלחימה בלבנון וברצועה: 230 יעדי טרור הותקפו, עשרות מחבלים חוסלו

צה"ל תקף ביממה האחרונה יותר מ-230 מטרות טרור בשטח לבנון וברצועת עזה, בהן שלוש מפקדות של היחידה האווירית של חיזבאללה (יחידה 127) בעומק לבנון

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

חיל האוויר תקף במהלך היממה האחרונה יותר מ-230 מטרות טרור של חיזבאללה וחמאס ברחבי לבנון ורצועת עזה.

בין המטרות, הותקפו שלוש מפקדות של היחידה האווירית של חיזבאללה (יחידה 127), אשר אמונה, בין היתר, על שיגורי כטב"מים לעבר מדינת ישראל.

(צילום: דובר צה"ל)

בימים האחרונים אוגדה 91 ממשיכה את פעילותה ההתקפית והממוקדת במרחב דרום לבנון נגד חיזבאללה, במקביל למשימות ההגנה על יישובי הגליל.

כוחות אוגדות 36 ו-146, הפועלים בדרום לבנון, חיסלו ביממה האחרונה מחבלים מהקרקע ומהאוויר, תקפו עשרות מטרות טרור והשמידו אמצעי לחימה רבים. 

כוחות אוגדה 98 זיהו חמ"ל של חיזבאללה, בו פעלו מחבלים שהיוו איום על הכוחות. באמצעות מודיעין שנאסף באוגדה, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו את החמ"ל, סיכלו את האיום וחיסלו את המחבלים שפעלו בו. בתקיפה חוסלו כ-15 מחבלי חיזבאללה.

ברצועת עזה, כוחות אוגדה 162 המשיכו בלחימה במרחב ג'באליה ובמקביל אפשרו לתושבים מקומיים להתפנות באופן בטוח ממרחב הלחימה, דרך נתיבים מסודרים. כתוצאה מכך התפנו אלפי תושבים, שמתוכם נעצרו עשרות פעילי טרור.

כוחות חטיבה 401 חיסלו בתקיפה אחת כעשרה מחבלים שפעלו והיוו איום בסמוך לכוחות.

ביממה האחרונה חיל האוויר, בשיתוף פיקוד הדרום, תקף במרחב רפיח משגר ובו רקטות מוכנות לשיגור לעבר שטח הארץ. אוגדות עזה ו-252 השמידו תשתיות טרור ואיתרו אמצעי לחימה.

בנוסף, כוחות החטיבה הצפונית בפיקוד אוגדת עזה השלימו מבצע חטיבתי במרחב בית לאהיה שבצפון הרצועה. הכוחות השמידו מספר פירים ומשגר ובו חמישה קנים.

 מתנות בעולם הילדים בלי הגרלה לכל מנוי שנתי: מארז ספרי אפרת ברזל + חודשיים חינם:) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:לבנוןרצועת עזהחיזבאללהצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה