חדשות בארץ

עשרות מחבלים חוסלו בלבנון ובעזה, 200 מחבלים נעצרו בג'באליה

כוחות צה"ל ממשיכים בלחימה אינטנסיבית בדרום לבנון וברצועת עזה, מחסלים עשרות מחבלים ומשמידים תשתיות טרור. מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מספר אתרים לייצור אמל"ח בדאחייה שבביירות

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

פיקוד הצפון והאוגדות המתמרנות ממשיכים לפעול באופן ממוקד ומשמעותי בדרום לבנון נגד חיזבאללה. ביממה האחרונה הכוחות חיסלו עשרות מחבלים. מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו יותר מ-160 מטרות של ארגון הטרור, חלקן בהכוונת פיקוד הצפון. בין המטרות שהותקפו: משגרים, מבנים צבאיים ותשתיות צבאיות ברחבי לבנון.

מטוסי קרב של חיל האוויר, בהכוונה מודיעינית מדויקת של אגף המודיעין, תקפו במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) מספר אתרים צבאיים של חיזבאללה לייצור ואיחסון אמצעי לחימה בדאחייה שבביירות. בצה"ל ציינו כי "כלל האתרים ממוקמים מתחת ובתוך בניינים אזרחיים בלב אוכלוסייה אזרחית. זוהי דוגמה נוספת לניצול הציני של ארגון הטרור חיזבאללה של אזרחי מדינת לבנון ושל מתקנים אזרחיים כמגן אנושי".

כלי טיס של חיל האוויר תקף היום וסגר מעגל על מחבל מהיחידה האווירית של חיזבאללה (127), ששיגר כלי טיס בלתי מאויש לעבר שטח מדינת ישראל. הכלי ששוגר הותקף יחד עם המחבל.

בנוסף, מטוסי קרב של חיל האוויר, בשיתוף פיקוד הצפון תקפו במהלך היום עשרות מטרות טרור של חיזבאללה בשטח לבנון. בין המטרות שהותקפו: משגרים מהם בוצעו שיגורים לשטח הארץ הבוקר, מחסני אמצעי לחימה, מבנים צבאיים של הארגון ועוד.

כוחות אוגדה 146 איתרו מרחבי שהייה של מחבלי חיזבאללה. בנוסף, איתרו הלוחמים בתוך בית בדרום לבנון עשרות נשקים מסוג 'קלאצ'ניקוב' וטילי כתף. 

כוחות אוגדה 91 חיסלו כ-20 מחבלים ואיתרו אמצעי לחימה רבים, בהם: משגרי רקטות, מרגמות, נשקים, תחמושת ועוד.

כוחות אוגדה 98 איתרו מחסני אמצעי לחימה שהכילו מאות טילי נ"ט ופצצות מרגמה. כלי טיס של חיל האוויר, בהכוונת מרכז האש של האוגדה, חיסל מספר חוליות של מחבלים בתקיפות מהאוויר.

כוחות אוגדה 36 איתרו והשמידו מספר מחסני אמצעי לחימה, משגר טילים, מטענים ועוד.

ברצועת עזה, אוגדה 162 ממשיכה לפעול במרחב ג'באליה. מתחילת המבצע עצרו הכוחות למעלה מ-200 מחבלים, חיסלו עשרות והשמידו תשתיות טרור, זאת במקביל לפינוי התושבים מהמרחב לאזורים בטוחים.

כוחות אוגדה 252 ביצעו פשיטות ממוקדות במרכז הרצועה ואיתרו תשתיות טרור של חמאס. גדוד תותחנים בפיקוד חטיבת האש 454 נכנס אתמול למבצע נקודתי במרכז הרצועה, במהלכו ביצע ירי ארטילרי והשמיד מספר תשתיות טרור במרחב. בדרום הרצועה, כוחות אוגדה 143 חיסלו מחבלים והשמידו תשתיות טרור רבות של חמאס.

קבלו את כל ספרי אפרת ברזל במתנה. הצטרפו כמנויים שנתיים בעולם הילדים, ומארז הספרים יישלח אליכם הביתה במתנה וללא הגרלה + חודשיים חינם :) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:חמאסחיזבאללהצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה