חדשות בארץ

תיעוד: השמדת מנהרות טרור של כוח רדואן שהוחבאו במתחמים אזרחיים

באחד מהמבצעים חוצי הגדר בשנה האחרונה, איתרו כוחות צה"ל תשתית תת-קרקעית של יחידת כוח רדואן בלב שכונה אזרחית. עם תחילת המבצע הקרקעי בדרום לבנון, הושמדה התשתית

אא

(צילום: דובר צה"ל)

במקביל למשימת ההגנה על יישובי אצבע הגליל, כוחות חטיבה 769 בפיקוד אוגדה 91 מבצעים פעילויות ופשיטות ממוקדות בשטח דרום לבנון. בשבועות האחרונים הכוחות פושטים על מתחמי אויב במרחב סבוך והררי, שמהם תכנן חיזבאללה לצאת למתקפה על שטח מדינת ישראל.

באחד מהמבצעים חוצי הגדר בשנה האחרונה, איתרו כוחות צה"ל ובהם כוחות החטיבה ויחידת שלדג תשתית תת-קרקעית של יחידת כוח רדואן בלב שכונה אזרחית.

(צילום: דובר צה"ל)

התשתית התת-קרקעית אותרה בתוך בית אזרחי, ששימש כמחסן אמצעי לחימה בכפר בדרום לבנון. בתשתית נמצאו אמצעי לחימה רבים, תשתיות טרור ואמצעים לשהייה ממושכת שתוכננו לשמש את המחבלים.

(צילום: דובר צה"ל)

עם תחילת הפשיטות בשבועות האחרונים, הושמדו התשתית התת-קרקעית ומתחמי האויב בפעילות של החטיבה וכוחות ההנדסה האוגדתיים.

בפעילויות נוספות, פשטו הלוחמים על מבנים צבאיים וביניהם בית מלון ששימש מסווה לתשתיות טרור של חיזבאללה. במלון אותרו והושמדו מחסן אמצעי לחימה, ובו מאות עמדות משגרי נ"ט וטילי תלולי מסלול שביצעו שיגורים אל עבר יישובי הגליל בחודשים האחרונים.

(צילום: דובר צה"ל)

קבלו את כל ספרי אפרת ברזל במתנה. הצטרפו כמנויים שנתיים בעולם הילדים, ומארז הספרים יישלח אליכם הביתה במתנה וללא הגרלה + חודשיים חינם :) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:חיזבאללהצה"ללבנוןחרבות ברזלכוח רדואן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה