חדשות בארץ

עזה: חוסל המחבל שפיקד על רצח הצעירים במיגונית ברעים

שנה לאחר הטבח במיגונית הסמוכה לקיבוץ רעים, צה"ל והשב"כ איתרו וחיסלו את מפקד כוח הנוח'בה שפיקד על המחבלים. שימש כעובד בסוכנות אונר"א. במיגונית נרצחו 16 צעירים וארבעה נחטפו לעזה

המיגונית בה נרצחו הצעירים (צילום: חיים גולדברג, פלאש90)המיגונית בה נרצחו הצעירים (צילום: חיים גולדברג, פלאש90)
אא

צה"ל אישר הערב (חמישי) כי שנה לאחר הטבח במיגונית הסמוכה לרעים, צה"ל ושב"כ חיסלו בעזה מפקד בכוח הנוח'בה, שפיקד על הטבח במיגונית ובמקביל שימש כעובד אונר"א.

החיסול בוצע באמצעות כלי טיס של חיל האוויר שתקף את המחבל מחמד אבו עטיוי, מפקד בגדוד בריג' בחטיבת מחנות המרכז של חמאס. במהלך המלחמה, אבו עטיוי הכווין והוציא לפועל מספר מתווי טרור נגד כוחות צה"ל שפעלו ברצועה.

בעקבות האירוע נציגי מתאם פעולות הממשלה בשטחים דרשו מבכירים בקהילה הבינלאומית והאו"ם הבהרות וביצוע בירור דחוף בנושא השתתפות עובדי אונר"א בטבח בעוטף ובפעילות טרור נגד ישראל.

כזכור, צעירים שנמלטו מהטבח במסיבה ליד רעים ניסו למצוא מסתור במיגונית. המחבלים השליכו רימונים. ענר שפירא הי"ד, שעמד צמוד לפתח המיגונית, עצר שמונה רימונים שהושלכו על ידי המחבלים וזרק אותם בחזרה החוצה. לאחר שבלם כך שמונה רימונים, הוא נהרג מירי המחבלים.

בשלב זה נכנסו המחבלים אל תוך המיגונית וחטפו את הרש גולדברג פולין, אלון אהל, אליה כהן ואור לוי, כשהם פצועים בדרגות פציעה שונות. הם ירו למוות ב-16 צעירים נוספים. לאחר שהמחבלים עזבו את המקום התברר כי שבעה צעירים ניצלו.

קבלו את כל ספרי אפרת ברזל במתנה. הצטרפו כמנויים שנתיים בעולם הילדים, ומארז הספרים יישלח אליכם הביתה במתנה וללא הגרלה + חודשיים חינם :) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:עזהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה