חדשות בארץ

במהלך הלילה: צה"ל תקף בדאחיה; עשרות מחבלים חוסלו בלבנון ובעזה

מטוסי חיל האוויר תקפו בדאחיה שבביירות אתרים לייצור ולתחזוקת אמצעי לחימה ומחסן אמצעי לחימה של חיזבאללה. במרחב ג'באליה שברצועת עזה חיסלו לוחמי צה"ל ביממה האחרונה למעלה מ-40 מחבלים

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

מטוסי קרב של חיל האוויר, בהכוונה מודיעינית מדויקת של אגף המודיעין, תקפו במהלך הלילה (ראשון) בדאחיה שבביירות אתרים לייצור ולתחזוקת אמצעי לחימה ומחסן אמצעי לחימה של חיזבאללה.

בצה"ל עדכנו, כי במהלך היממה האחרונה מטוסי קרב של חיל האוויר בהכוונת פיקוד הצפון חיסלו כ-70 מחבלים ותקפו יותר מ-120 מטרות טרור של ארגון הטרור הלבנוני. בין היתר, הותקפו תשתית צבאית בשימוש היחידה האווירית של חיזבאללה (127) וחוליית מחבלים של היחידה בדרום לבנון.

במהלך פעילות של כוחות אוגדה 146, בסגירת מעגל מהירה, כלי טיס של חיל האוויר תקף מבנה ממנו זוהו מחבלים יורים לעבר הכוח שפעל בשטח.

במקביל, כוחות אוגדה 162 ממשיכים לפעול במרחב ג'באליה שברצועת עזה. ביממה האחרונה חיסלו הכוחות יותר מ-40 מחבלים. לוחמי גבעתי הפועלים במרחב השמידו תשתיות טרור ואיתרו ציוד צבאי רב.

בפעילות של אוגדה 252 במרכז הרצועה, חיסלו הלוחמים חוליית מחבלים במהלך היתקלות פנים אל פנים. ביממה האחרונה, כלי טיס של חיל האוויר תקפו מבנים צבאיים במרחב.

קבלו את כל ספרי אפרת ברזל במתנה. הצטרפו כמנויים שנתיים בעולם הילדים, ומארז הספרים יישלח אליכם הביתה במתנה וללא הגרלה + חודשיים חינם :) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:לבנוןרצועת עזהחיזבאללהצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה