חם ברשת

החטוף שחזר מהשבי: "תודה השם, שנתת לי הזכות להיות בשמחת תורה השנה"

יגיל יעקב הצעיר שיתף בסטורי שפרסם ברשתות החברתיות: "היום לפני שנה הייתי בעזה בזמן שאני יושב על מזרון והחוטפים שלי מצלמים איתי ואומרים לי איפה צה"ל? ישן"

יגיל יעקב (צילום: מתוך הפייסבוק שלו)יגיל יעקב (צילום: מתוך הפייסבוק שלו)
אא

יגיל יעקב, שנחטף לעזה ושוחרר משבי חמאס בעסקת חטופים, פרסם פוסט מרגש באינסטגרם בו הוא מתאר את תחושותיו ביום השנה העברי לטבח. יעקב שיתף בשני פוסטים מלאי הודיה, תקווה והכרת תודה, והביע את ההשפעה הגדולה שהשנה הקשה שעברה עליו השאירה בחייו.

בסטורי הראשון, יגיל נזכר בדיוק ביום שבו הוא היה שבוי בעזה ואיך המצב הקשה השפיע עליו. "היום לפני שנה בדיוק לפי התאריך העברי לא הייתי כאן. הייתי בעזה בזמן שאני יושב על מזרון והחוטפים שלי מצלמים איתי ואומרים לי איפה צה"ל? בניאם? (ישן)". בסטורי נוסף שפרסם הוא כתב: "תודה השם, שנתת לי את הזכות להיות כאן בשמחת תורה בשנה הזאת. לא אפסיק להודות לך כל חיי על זה שנתת לי להמשיך את החיים שלי. נכון, נולדתי מחדש והרבה מאוד השתנה. תודה על הזכות להיות כאן היום בשמחת תורה. תודה".

זו לא הפעם הראשונה שיעקב, ששוחרר כעבור כמעט כחודשיים במסגרת עסקת החטופים, מדבר על בורא עולם ותהליך ההתחזקות שלו. לאחרונה הוא פרסם פוסט נוסף בו כתב: "כששואלים אותי לרוב, מה החיבור האמיתי שלי עם הקב"ה, אני עונה שבשבי כל מה שהחזיק אותי הייתה האמונה שאני לא לבד, שיש איתי אותו, את האחד הזה, שאומנם לא הצליח לשמור עלי מפני זה שנחטפתי, אבל בהחלט שמר עלי כל שעותי בשבי".

הנער, שנחטף יחד עם אחיו אור, ששוחרר אף הוא, אך אביו יאיר נרצח בשבי, הוסיף: "ועל זה נאמר השגחה אלוקית, שאני באמת חושב שתמיד הרגשתי לפני. תמיד הרגשתי אותו איתי, שומר עלי מכל צרה ומכשול. כשחזרתי ישר אמרתי לכולם שאני רוצה להתחיל ללכת עם כיפה ועם ציצית, וכולם צחקו לי בפרצוף. אמרו לי מה אתה משוגע? מה קשור עכשיו כיפה וציצית? אמרתי להם שכל השהייה שלי בשבי חשבתי על זה. הגיעה התקופה של הסליחות ואני מרגיש שיש לי הרבה על מה לבקש סליחה, וגם מרגיש חיבור מספיק גדול גם בשביל ללכת לשם להכיר תודה, להגיד תודה על ששמרת עלי מהאויבים שלי, שלנו".

"אבא תודה על הזכות להיות כאן. בחרת לי את הדרך הנכונה ולא תצטער על כך. אני אוהב אותך טאטא ובטוח שאתה מנסה לשמור גם על החטופים שעדיין שם", סיכם.

קבלו את כל ספרי אפרת ברזל במתנה. הצטרפו כמנויים שנתיים בעולם הילדים, ומארז הספרים יישלח אליכם הביתה במתנה וללא הגרלה + חודשיים חינם :) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:חטוףעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה