חדשות בארץ

פיגוע בגלילות: משאית פגעה בתחנת אוטובוס - אדם נרצח ועשרות נפגעו

משאית פגעה באזרחים שעמדו בתחנת אוטובוס ליד צומת גלילות. 37 נפגעים, מהם שישה במצב קשה, פונו לבתי חולים, שם נקבע מותו של אחד מהם. המחבל: ערבי ישראלי תושב קלנסואה

זירת האירוע (צילום: דוברות מצבעית מד"א)זירת האירוע (צילום: דוברות מצבעית מד"א)
אא

הרוג ונפגעים רבים מפגיעת משאית, היום (ראשון), בתחנת אוטובוס ליד צומת גלילות. במשטרה אישרו כי מדובר בפיגוע דריסה.

על פי המשטרה, מבדיקה ראשונית עולה כי אוטובוס עצר בסמוך לתחנה במטרה להוריד נוסעים במקביל לבסיס גלילות. באותה עת הגיעה משאית בנסיעה ונכנסה באוטובוס ובנוסעים שנכחו בתחנה. 37 נפצעו בדרגות שונות. אזרחים שנכחו במקום ביצעו ירי לעבר נהג המשאית וניטרלו אותו. המחבל זוהה כראמי נאטור, אזרח ערבי ישראלי תושב קלנסואה.

דוברות מד"א מסרה כי "בשעה 10:08 התקבל דיווח במוקד 101 של מד''א במרחב ירקון על משאית שפגעה בתחנת אוטובוס בשדרות אהרון יריב ברמת השרון. מדיווח ראשוני בלבד, חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לעשרות נפגעים".

במד"א הוסיפו כי בשלב הראשון חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו לבתי החולים בלינסון ואיכילוב, 37 פצועים, בהם: 6 במצב קשה, 7 במצב בינוני והיתר במצב קל".

בשל מספר הנפגעים הרב הוכרזה הערכות מיוחדת בבתי החולים שיבא, בלינסון, מאיר ואיכילוב, אליו החלו הצוותים הרפואיים לפנות נפגעים. מאיכילוב נמסר כי פונו אליו חמישה פצועים, אחד במצב אנוש, אחד באורח קשה, שניים באורח בינוני, אחת באורח קל. מטופל אחד הוכנס לחדר ניתוח והיתר טופלו בחדר הטראומה. למרות מאמציה רופאים מצבוש ל הפצוע קשה הדרדר ובהמשך נקבע מותו.

המרכז הרפואי מאיר דיווח כי פונו לבית החולים 3 נפגעים בהם 2 בינוני ו- 1 במצב קל. אליה טובול, חובש איחוד הצלה, מסר כי "יש מעורבות של משאית ואוטובוס ומספר רב של הולכי רגל. צוותי הרפואה של איחוד הצלה מעניקים סיוע רפואי לכ-30 נפגעים במצבים שונים. חלקם עדיין לכודים מתחת למשאית".

 

קבלו את כל ספרי אפרת ברזל במתנה. הצטרפו כמנויים שנתיים בעולם הילדים, ומארז הספרים יישלח אליכם הביתה במתנה וללא הגרלה + חודשיים חינם :) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:משטרת ישראלטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה