חדשות בארץ

נתניהו: "התקיפה באיראן השיגה את יעדיה"

ראש הממשלה נשא דברים בטקס הממלכתי לנרצחים ולנופלים במלחמת "חברות ברזל". הדגיש: "פגענו קשות ביכולת ההגנה וייצור הטילים של איראן"

נתניהו בטקס (צילום: קובי גדעון /לע"מ)נתניהו בטקס (צילום: קובי גדעון /לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא היום (ראשון) דברים בטקס הממלכתי לנרצחים ולנופלים במלחמת "חרבות ברזל". הטקס נערך במסגרת ציון "יום אבל לאומי" לציון הטבח בעוטף ותחילת המלחמה. היום בשעה 06:29 בבוקר, השעה שבה נפתחה המתקפה, הורדו דגלי המדינה לחצי התורן ברחבת היכל הזיכרון לחללי כוחות הביטחון, ובאנדרטה לחללי פעולות האיבה, הממוקמות בהר הרצל. אחרי השקיעה יוחזרו הדגלים לראש התורן.

ראש הממשלה הדגיש כי: "אנחנו בעיצומה של מלחמה קיומית ארוכה וקשה, מלחמה שגובה מאיתנו מחירים כואבים. כולנו נחושים להמשיך במאבק נגד מבקשי נפשנו ונמשיך לרדוף את המרצחים ושלוחיהם עד חורמה. ספגנו מהלומה קשה מנשוא אבל לא נשברנו. כאב עצום פקד אותנו אבל לא התפרקנו. השבנו מלחמה שערה וכך אנו עושים מאז ועד היום, כדברי מפקד אגוז אנו כותבים מחדש את ההיסטוריה. מלחמת שמד נכפתה עלינו ואנחנו משיבים לה מלחמת תקומה".

בהמשך התייחס נתניהו למתקפה נגד איראן, ובירך את צה"ל ואת זרועות הביטחון שהיו שותפים לפעולה, והתייחס אליה: "חיל האוויר תקף ברחבי איראן ופגענו קשות ביכולת ההגנה של איראן וביכולתה לייצר טילים, כל זה בא אחרי שבחודשים האחרונים פעלנו לפי תוכנית סדורה לקצץ את זרועות התמנון. התקיפה הייתה מדויקת ועוצמתית והשיגה את כל מטרותיה. על משטר זה להבין עיקרון פשוט - מי שפוגע בנו אנו פוגעים בו. זה העיקרון שהנחה אותנו עד היום וזה העיקרון שינחה אותנו בהמשך הדרך".

נשיא המדינה יצחק הרצוג היה הנואם הראשון בטקס וציין כי "עדיין ניצבת בפנינו המשימה הקריטית, העליונה - להשיב בדחיפות את החטופות והחטופים שלנו מיד המרצחים. חיסולו של רב המרצחים סינוואר וצוררים נוספים, והלחימה המרשימה של צה"ל וכוחות הביטחון, יצרו לנו חלון הזדמנויות שאסור לנו להחמיץ. עלינו לפעול בכל כוחנו – בכל כוחנו, ובכל דרך – בנחישות, ביצירתיות ובתעוזה, ולהביא לשובם של החטופות והחטופים הביתה".

קבלו את כל ספרי אפרת ברזל במתנה. הצטרפו כמנויים שנתיים בעולם הילדים, ומארז הספרים יישלח אליכם הביתה במתנה וללא הגרלה + חודשיים חינם :) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:בנימין נתניהומלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה