חדשות בארץ

לבנון: חוסל מפקד גזרת בנת ג'בל, הושמדו תשתיות של כוח רדואן

מפקד גזרת בנת ג'בל מטעם חיזבאללה חוסל יומיים לאחר שנכנס לתפקידו. שלשום חוסל המפקד הקודם, אחמד ג'עפר מעתוק. לוחמי צה"ל איתרו והשמידו תשתיות טרור מעל ומתחת לקרקע

פעילות בלבנון (צילום: דובר צה"ל)פעילות בלבנון (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל עדכן הערב (ראשון) כי צה"ל חיסל בדרום לבנון את מפקד גזרת בנת ג'בל מטעם חיזבאללה. הוא חוסל יומיים לאחר שנכנס לתפקידו, בעקבות חיסולו שלשום של המפקד הקודם, אחמד ג'עפר מעתוק. בנוסף, חוסל היום בתקיפה אחראי הארטילריה של גזרת בנת ג'בל בארגון הטרור.

מצה"ל נמסר כי המחבלים הכווינו והוציאו לפועל מתווי טרור רבים מגזרת בנת ג'בל, לרבות ירי תמ"ס וטילי נ"ט לעבר אזרחי מדינת ישראל, וכוחות צה"ל הפועלים בדרום לבנון.

בנוסף, לוחמי המילואים של צוות קרב חטיבת "הנשר" (226), חטיבת הצנחנים הצפונית, ניהלו היתקלויות עם מחבלים, השמידו תשתיות טרור מעל ומתחת לקרקע, ואיתרו והחרימו אמצעי לחימה רבים, בהם: משגרים, תחמושת, מפות ומסמכים של האויב.

(צילום: דובר צה"ל)

באחת הפשיטות בכפר בדרום לבנון, הכוחות פשטו על מרחב היערכות של יחידת "כוח רדואן" אשר כלל עמדות פיקוד, אמצעי לחימה רבים ותשתיות תת-קרקעיות. לאחר טיהור המרחב והחרמת אמצעי הלחימה - מרחב ההיערכות הושמד.

באמצעות חימוש מדויק ובהכוונת כלי טיס של חיל האוויר, השמידו ונטרלו הלוחמים בשבוע האחרון כ-150 תשתיות טרור, תשתיות תת-קרקעיות ומפקדות של חיזבאללה.

(צילום: דובר צה"ל)

קבלו את כל ספרי אפרת ברזל במתנה. הצטרפו כמנויים שנתיים בעולם הילדים, ומארז הספרים יישלח אליכם הביתה במתנה וללא הגרלה + חודשיים חינם :) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:לבנוןחיזבאללהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה