חם ברשת

אחרי שני ציוצים: הושעה החשבון בעברית של חמינאי

לאחר התקיפה הישראלית באיראן, מנהיגו העליון של משטר האייתוללות פתח חשבון בשפה העברית ברשת X וצייץ: "המשטר הציוני עשה טעות, וטעה בחישוב שלו לגבי איראן". לאחר שני ציוצים בלבד, החשבון נסגר בשל "הפרת הכללים" של הרשת

חמינאי (איור: shutterstock)חמינאי (איור: shutterstock)
אא

המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, פתח בסוף השבוע חשבון חדש בשפה העברית ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). החשבון נפתח לאחר מבצע "ימי תשובה" – המתקפה של חיל האוויר הישראלי על יעדים צבאיים באיראן. אלא שהלילה (שני), לאחר שני ציוצים בלבד, החשבון הושעה בשל "הפרת הכללים" של רשת X.

שעות לפני ההשעיה, הספיק חמינאי לשגר באמצעות החשבון איום לעבר ישראל: "המשטר הציוני עשה טעות, וטעה בחישוב שלו לגבי איראן. נגרום לו להבין איזה כוח, יכולת, יוזמה ורצון יש לאומה האיראנית".

בציוץ הראשון של המנהיג האיראני, יממה קודם לכן, נכתב: "בשם אללה הרחמן והרחום". הציוץ הפך לויראלי, עם למעלה מחצי מיליון צפיות וכ-2,000 תגובות, בהן גם תגובות לועגות רבות בעברית של ישראלים.

כך, לדוגמה, ארגון זק"א הגיב עם המשפט "יתגדל ויתקדש שמיה רבא". ב'ג'רוזלם פוסט' הגיבו "בחייאת חמינאי, מניין העברית שלך?". איש התקשורת ינון מגל כתב "שמעתי שאתה חולה מאוד, קח אקמול". היועץ האסטרטגי אבי גרינצייג הגיב "עכשיו מגיעים? בגיל 85 ועם סרטן? עדיף תביא כבר את היורש".

הכתב הצבאי של ערוץ 14, הלל ביטון רוזן, צייץ דווקא בפרסית: "הדרך מבסיסי חיל האוויר לטהראן מעולם לא הייתה קלה יותר, אתה יכול לבדוק זאת".

קבלו את כל ספרי אפרת ברזל במתנה. הצטרפו כמנויים שנתיים בעולם הילדים, ומארז הספרים יישלח אליכם הביתה במתנה וללא הגרלה + חודשיים חינם :) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:איראןעלי חמינאי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה