חם ברשת

"בזכות כיבוד הורים": ניצלו פעמיים - מטבח החמאס ומהפיגוע בגלילות

"הרב בירך אותנו, נתן תפילה. לא הספקתי להעביר את הברכה אז היא הייתה איתנו. משהו שמר עלינו, זה מעל הטבע": בני הזוג שניצלו פעמיים משחזרים את הנס

אא

בני הזוג ג'קלין ואבי שויגר ניצלו פעמיים באורח ניסי - גם מהטבח בשמחת תורה, וגם מאירוע הדריסה שהיה אתמול (ראשון) בגלילות. 

בשמחת תורה הם שהו עם משפחתם בקיבוץ עלומים שבעוטף עזה, ובמשך 12 שעות הסתתרו בממ"ד מפוחדים בזמן שהמחבלים מסתובבים בחופשיות ברחבי הקיבוץ ויורים לכל עבר. בחסדי שמיים הם שרדו את התופת וחולצו בשלום על ידי כיתת כוננות.

אתמול, באירוע הדריסה בגלילות שבוצע על ידי ערבי ישראלי - הם ניצלו בפעם השנייה. בתוכנית 'חדשות הבוקר' של ניב רסקין סיפרו השניים כי היו על האוטובוס שבו התנגשה המשאית. "ירדנו מהאוטובוס, אנחנו מהדלת הקדמית ואחרים מהדלת האחורית. פתאום ראינו משאית דוהרת במהירות לעבר האוטובוס. ברגע האחרון הצלחנו לזוז הצידה, אבל אנשים נלכדו מתחתיה. היה מראה קשה מאוד", שחזר אבי. 

 

"הרב בירך אותנו ונתן תפילה"

ממה שחוו בעלומים היה להם קשה לחזור לשגרה. הם חוו טראומה ולא היו מסוגלים לצאת מביתם עד לאתמול, עת עלו לאוטובוס המדובר כדי לצאת לטיול מאורגן לגמלאים. כשנשאלה מה עבר לה בראש באותם רגעים השיבה ג'קלין כי "מאז ה-7 באוקטובר אני נשארת דרוכה, כנראה שאמשיך להיות ככה. כשירדתי מהאוטובוס, ביקשתי מאנשים לשים לב לסביבה שלהם. ניסיתי למצוא את בעלי, ואז ראיתי את המשאית מתקרבת במהירות ומתנגשת באוטובוס ובעצים. צעקתי 'פיגוע', ואני די בטוחה שהאזהרה שלי גרמה לכמה אנשים לברוח בזמן. זה נראה ממש כמו פיגוע.

"אחרי שהבטתי בבעלי וניסיתי להירגע, דיברתי עם אחותי, ואז ראיתי את המראות הקשים – אנשים לכודים מתחת למשאית ולא מצליחים לגשת אליהם. היו קריאות להזעיק מד"א, אבל סירבתי, כי אחרי מה שקרה ב-7 באוקטובר לא רציתי להתקשר אליהם. פניתי להצלה וראיתי את האופנועים מגיעים במהירות. לאחר מכן הכניסו אותי לבסיס, שם הרגשתי שאני עומדת להתעלף. זה היה הניסיון הראשון שלנו לצאת לטיול מאז...".

עוד הוסיפה ג'קלין וסיפרה כי כשחשבה על כך שניצלה פעמיים, לא יכלה שלא להודות כי מדובר בנס - אותו היא נועצת בין היתר בכיבוד הורים. "ב-7 באוקטובר חשבתי שמה שהציל אותנו זה כיבוד ההורים, זה שהחתן שלי תרם כליה, זה מה שהחזיק אותנו. שלשום אמרתי לאחותי שביקשתי ברכה, קמע. הרב בירך אותנו, נתן תפילה. לא הספקתי להעביר את הברכה אז היא הייתה איתנו. משהו שמר עלינו, זה מעל הטבע. פשוט נס".

קבלו את כל ספרי אפרת ברזל במתנה. הצטרפו כמנויים שנתיים בעולם הילדים, ומארז הספרים יישלח אליכם הביתה במתנה וללא הגרלה + חודשיים חינם :) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:חמאסטבחדריסהנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה