חדשות בארץ

"חיסלתי מלוכלך עם שמיכה": תיעוד רשת הקשר בעת חיסולו של יחיא סינוואר

לוחמי חטיבת ביסל"ח, שחיסלו את רב המרצחים יחיא סינוואר, סיימו את פעילותם ברצועה ויצאו להתרעננות. צה"ל התיר לפרסום חלק מקולות הקשר בחילופי האש שהובילו לחיסול מנהיג החמאס

לוחמי ביסל"ח ברצועה (צילום: דובר צה"ל)לוחמי ביסל"ח ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

"פגעתי! חוסל!", כך נשמע לוחם מחטיבת ביסל"ח ברשת הקשר, כשהוא מעדכן על פגיעה במחבלים שהיו לצידו של מנהיג החמאס יחיא סינוואר בעת חיסולם. צה"ל התיר היום (שני) לפרסום חלק מהדיווחים של הלוחמים, כפי שנשמעו ברשת הקשר, בעת חילופי האש שהובילו לחיסולו של רב המרצחים.

(צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל עדכן כי כוחות חטיבת ביסל"ח השלימו את משימתם במרחב רפיח. צוות הקרב של החטיבה פעל בשבועות האחרונים במרחב רפיח וחיסל עשרות מחבלים בירי מהאוויר ובהיתקלויות פנים אל פנים. הלוחמים איתרו אמצעי לחימה והשמידו מאות תשתיות טרור של חמאס. בהשמדת חלק מהמבנים זוהו פיצוצי משנה, אשר מעידים על הימצאות אמצעי הלחימה בהם.

(צילום: דובר צה"ל)

בהיתקלות של הכוח עם ארבעה מחבלים חוסל מנהיג חמאס, יחיא סינוואר. לוחמי החטיבה יצא להתרעננות וימשיכו כעת בנוהל קרב ובהעלאת הכשירות למשימות נוספות. צוות הקרב החטיבתי נח"ל בשילוב כוחות ייעודים קיבלו את האחריות על גזרה זו.

קבלו את כל ספרי אפרת ברזל במתנה. הצטרפו כמנויים שנתיים בעולם הילדים, ומארז הספרים יישלח אליכם הביתה במתנה וללא הגרלה + חודשיים חינם :) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:עזהמלחמת חרבות ברזליחיא סינוואר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה