חדשות בארץ

הפצוע חגג את חנוכת הבית עם מוזמנים מה'ווטסאפ'

בזכות הווטסאפ: פצוע ממבצע "עמוד ענן", שאיבד את מאור עיניו, תכנן לחגוג את חנוכת הבית שנבנה במיוחד לצרכיו. הידיעה הופצה בווטסאפ, ורבים הגיעו לשמוח אתו בביתו החדש

אא

מחמם את הלב: יהודה פרסי, פצוע ממבצע "עמוד ענן", לא חשב שהאירוע הקטן שלו יהפוך למפגן תמיכה בסדר גודל כזה. הוא רק תכנן לחגוג את חנוכת הבית החדש ששופץ לצרכיו. בני משפחתו הקרובים הפיצו את הידיעה ביניהם, אך אחד המוזמנים החליט להפיץ אותה גם לציבור הרחב. ההודעה הגיעה לקבוצה "חדשות אנ"ש": "קיבלנו פניה ייחודית לשמח ולחגוג בחנוכת הבית שהותאם במיוחד למוגבלויותיו של הפצוע הראשון ממבצע עמוד ענן", נכתב בהודעה. החברים הוסיפו בהמשך בקשות מיוחדות,  "החלק הכי הכי חשוב הוא זמרים ונגנים, עדיפות גבוהה לכאלה שיוכלו להביא איתם כלי נגינה ולשמח. וכמובן להגיע עם הרבה הרבה מצב רוח", כתבו.

יהודה פרסי, פצוע ממבצע "עמוד ענן"יהודה פרסי, פצוע ממבצע "עמוד ענן"

החברים המסורים לא דאגו רק למוזמנים, אלא לכל הפרטים הדרושים לחגיגה, מהכיבוד ועד למוזיקה.

עם תחילת המסיבה אתמול אחר הצהריים, החלו המוזמנים הרבים לזרום אל הבית, בהם גם פעילי הימין ברוך מרזל ומיכאל בן ארי. "התרגשנו לראות את האנשים שלא מכירים את יהודה ובכל זאת הגיעו לשמח. לא תיארנו לעצמנו שכל כך הרבה אנשים יבואו. בהחלט מחמם את הלב", אמרו בני המשפחה.

יהודה נפצע במבצע עמוד ענן על גבול עזה. כאשר סייר בג'יפ נורה עליו טיל נ"ט, וכתוצאה מהפציעה איבד את מאור עיניו. משפחתו נדדה עמו ברחבי העולם לנסות למצוא מזור לפגיעתו. לפני מספר שנים פותחה טכנולוגיה חדשה מיוחדת, שבאמצעותה העיוור יכול "לחוש" את העצמים שנמצאים מולו, בעזרת מצלמה זעירה ומשקפיים, המעבירים "מידע" דרך חיישן בלשון. משפחתו של יהודה גילתה את השיטה המיוחדת אך היקרה מאוד, ואנשים טובים סייעו להם לארגן קמפיין התרמה. הקמפיין, שהתקיים לפני כמה שנים, הצליח וכך נרכש המכשיר.

תגיות:מבצע עמוד ענן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה