חדשות בעולם

המעשנת הצעירה בעולם: התמונה שעוררה סערה

משתמשת בת 18 באינסטגרם, הפיצה תמונה של תינוקת בת שנה שבפיה סיגריה דולקת ● התמונה עוררה סערה ותגובות זועמות מצד הצופים ● גם הרופאים לא חסכו בביקורת

אא

צעירה בת 18 מספרד, פרסמה בחשבון ה'אינסטגרם' שלה תמונה של תינוקת מעשנת. תחת התמונה, שפורסמה תחת שם המשתמש "lapelirrojah_delbarriooh", הופיע הכיתוב "כבר מעשנת. אוהבת אותך קטנה, את החיים שלי". 

בין אם היא אמה של התינוקת, ובין אם היא קשורה אליה בכל צורה אחרת - רבים מהגולשים מביעים תקווה שהתינוקת בת השנה נלקחה ממנה ולא תגדל תחת השגחתה. אחת התגובות הייתה: "את מגעילה אותי כאימא, כאישה וכאדם ואני מקווה שהילדה נלקחה ממך". משתמש אחר הגיב, "זה לא ייאמן שכל כך הרבה אנשים שמנסים להביא תינוק, יוותרו על עישון כי זה רעל לתינוק. הילדה הזו גדלה והריאות שלה עדיין חלשות. מבחינתי זה כמו לתת לה לשתות רעל". עוד מגיב כתב: "אני מקווה שהילדה נמצאת כעת בידיים של מישהו שלא רוצה לגרום לה למוות בטרם עת".

התינוקת המעשנת, התמונה שעוררה סערההתינוקת המעשנת, התמונה שעוררה סערה

גם נציגי רופאי הילדים תקפו בחריפות את התמונה: "אני חושב שהמשטרה צריכה לשקול להתייחס לזה כאל התעללות בילדים. זה פשוט בלתי יאומן", כתב אנטוניו ניאטו, נשיא ההתאחדות הספרדית של רופאי הילדים. ניאטו הוסיף ותיאר את הסכנות שבעישון, החמורות במיוחד כשילדים חשופים אליהן: "טבק הוא אפילו גרוע יותר מהרואין, ולתת את זה לתינוק שהריאות שלו עדיין מתפתחות זה אפילו נורא יותר. אפילו ילדים שנחשפים לעישון פסיבי הם בסיכון רב לפתח מחלות ריאות כמו אסתמה". 

התמונה, שזכתה ל-36,000 תגובות ול-2,000 לייקים, הוסרה ע"י המשתמשת כנראה בעקבות הסערה שעוררה. רבים משמשתמשים שלחו את התמונה למשטרת ספרד, בתקווה שזו תטפל באירוע בחומרה, אך עד כה לא ידוע על תגובה רשמית ממנה.

תגיות:עישון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה