חדשות בארץ

'כולנו שמע ישראל' - הספירה לאחור החלה

בעוד שלושה ימים זה קורה - מעמד בינלאומי מרגש של קריאת 'שמע ישראל', בו ייקחו חלק גם סלבריטאים. פתחו את היומנים, כי את התאריך הבא - אסור לכם לפספס

אא

ב- 17/5/15 בשעה 21:30 בלילה (לפי שעון ישראל) נתאחד יחדיו כל יהודי העולם, למעמד מרגש שכמותו טרם היה - קריאת 'שמע ישראל' בצוותא. את הרעיון הכביר הגה חכם ירושלמי בן 107 באוזניו של הדרשן ומזכה הרבים ר' מיכאל גרינוולד. הלה, הזדרז לפנות לרב משה בן לולו - מגיש תוכניות ברדיו 'קול חי' ורדיו 2000, ולספר לו את דברי המקובל הירושלמי: "זה יעשה טוב לעם ישראל", אמר. 

השניים לא בזבזו זמן - פוסטים הוכנו במהירות הבזק, ופורסמו ברשתות החברתיות השונות. וראה זה פלא, תוך זמן קצר (שבוע וחצי ליתר דיוק) צבר דף הפייסבוק 'כולנו שמע ישראל' שהוקם לצורך המטרה הנעלה - למעלה מ-3900 משתתפים, והמספר רק הולך ועולה. 

שרית חדד, מירי בוהדנה וזבולון מושיאשווילי - הם רק חלק מזערי מהסלבריטאים שהצטרפו לפרויקט החשוב, אך הרשימה עוד ארוכה ועליה נמנים חרדים, מסורתיים וחילונים, גברים ונשים בארץ ובעולם. כולם יקחו ב"ה חלק, במעמד המרגש ויוצא הדופן. "אני שמח מאוד שההיענות הייתה גדולה, אבל למעשה - דווקא עכשיו, שלושה ימים לפני הרגע הגדול, אנחנו נמצאים בשיא הרישום. לא אתפלא אם נגיע למיליון וגם לשני מיליון יהודים שישתתפו בפרויקט החשוב הזה. כעת, אנחנו רק מבקשים מכל מי שקורא את הכתבה הזו - להמשיך ולהפיץ את הפרויקט בכל במה אפשרית".

"הפרויקט הזה הוא ההוכחה לכך שאם רוצים, אפשר למצוא מכנה משותף בינינו - דתיים וחילוניים", מוסיף הרב בן לולו, "אנחנו חייבים למצוא רגעים מאחדים, להתבונן על 'מה כן' מאחד אותנו, ולא להתרגל לפלגנות ולשנאה. אני מקווה שהמעמד הזה יהיה רק יריית הפתיחה לעוד הרבה רגעים מהסוג הזה".

פרסום הפרויקט בשפה האנגליתפרסום הפרויקט בשפה האנגלית

פרסום בשפה הפורטוגזיתפרסום בשפה הפורטוגזית

פרסום בשפה הצרפתיתפרסום בשפה הצרפתית

תגיות:קיום מצוות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה