פעילות הידברות

הידברות בצרפת: עדכון מצולם

בימים אלה נמצא הרב זמיר כהן, ביחד עם צוות הידברות חו"ל, בסבב חיזוק בצרפת. איך זה נראה, ומה חוו היהודים המקומיים בתקופת "צוק איתן"?

אא
 
אחרי שביקרו כמעט בכל נקודה בגלובוס, הגיעו בסוף השבוע האחרון הרב זמיר כהן וצוות הידברות גם לצרפת. 600 יהודים הגיעו לשבת מרוממת ומרגשת, שטרם נראתה כמותה, ביחד עם הרב ואנשיו. בימים שלאחר מכן עבר הצוות למקומות שונים בצרפת, כולל בפרבר בפריז, באזור בעל ריכוז תושבים מוסלמים. הרב זמיר כהן חיזק את הקהילה באמונה וביטחון, בפרט לאור אופי החיים בגלות, במציאות לא קלה.
 
"יש בכל בית כנסת או בית ספר יהודי 5-6 אנשי ביטחון שעומדים בחוץ עם נשקים", מדווח מצרפת ניר גרמי, סמנכ"ל הידברות, שהתלווה לרב במסעו. "לא יאומן שזו רמת האבחה. הם עומדים גם מחוץ להרצאות, ושומרים על המקום, כיוון שבאזור גרים המון מוסלמים. סיפרו לנו כאן, שבמהלך מבצע 'צוק איתן' הגיעו אלפי מוסלמים מהמסגדים, במטרה לשרוף את בית הכנסת, ובכלל להזיק לקהילה היהודית. השוטרים עצרו אותם, והתפתח כאן מצב מתוח ולא פשוט כלל. בסופו של דבר, חשוב לזכור שהידברות מגיעה לא רק לקרב, אלא גם לחזק ולהשרות שמחה וביטחון. ואת זה אנו עושים כאן, ממש בימים אלה".
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
תגיות:יהודי צרפתפעילות הידברותהרב זמיר כהן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה