חדשות בארץ

נס: התעוררה לאחר שהרופאים קבעו מוות מוחי

טיילור הייל בת ה-17 קיבלה את חייה בחזרה. לאחר שנפצעה אנוש בתאונה והוריה השבורים החלו לתכנן את ההלוויה - היא התעוררה לחיים

אא

טיילור הייל בת ה-17, תושבת איוורה שבארצות הברית בילתה עם חבריה כשלפתע החליקה ממכסה מנוע רכב עליו נשענה וראשה נחבט בעוצמה רבה על המדרכה. טיילור אושפזה ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים לילדים המקומי. הרופאים קבעו שהיא בתרדמת וסובלת ממוות מוחי. גם בדיקת ה-CT לא הראתה כל אופטימיות: הנפיחות במוחה של טיילור הלכה וגברה.

המצב הוסיף להחמיר לאחר שבוע: היא סבלה מדימום מוחי ובדיקת ה-CT הראתה שמוחה גלש אל עמוד השדרה וגרם ללחץ על גזע המוח ולדום נשימה. היא עברה החייאה והרופאים הבהירו שוב להוריה שבתם במצב אנוש וסובלת ממוות מוחי.

כמה שעות לאחר מכן, כשההורים השבורים החלו לתכנן את סדרי ההלוויה, ניגשו אליהם הרופאים ובישרו להם כי למרבה הנס, ביתם החלה לנשום בכוחות עצמה, פקחה את עיניה והזיזה את אצבעות הידיים והרגליים. הרופאים המשיכו להיות פאסימיים בדבר יכולתה ללכת ולאכול באופן עצמאי, אך טיילור ניצחה למרות הכל: בתהליך שיקום ארוך ומייגע חזרו אליה כל היכולת שהיו לה לפני התאונה, כולל יכולת הדיבור וההליכה.

לדברי אמה, למרות שהיא חזרה לחיים, משהו באישיותה השתנה מאז התאונה: "כהורה, וכמישהו שקרוב אליה, אני יכולה לומר שהיא לא אותה הילדה". בנוסף לשינוי באישיותה, טיילור אינה זוכרת מאומה ממה שארע לפני התאונה וחסרים לה זיכרונות רבים מחייה שלפני התאונה. כמו כן איבדה טיילור את חוש הריח, והרופאים אסרו עליה לעסוק שוב בספורט בשל החשש מפגיעת ראש נוספת שעלולה להרוג אותה מידית.

תגיות:נסרופאים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה