חדשות בארץ

נס: בני 60 זכו לחבוק בן אחרי 45 שנות ציפייה

נס גדול בחסידות נדבורנא: ברכת האדמו"ר התקיימה ובני הזוג זכו אתמול (ב') לחבוק בן זכר, לאחר 45 שנות ציפייה. מרגש

אא

שיא ארצי חדש הושג אתמול (ב'), כשבני זוג חרדיים בשנות ה-60 לחייהם - זכו לחבוק בן, לאחר 45 שנות ציפייה. בני הזוג, ש' ו-ח', נישאו כבר בשנות העשרים לחייהם, אך מאת ה' הייתה זאת - במשך שנים רבות, כל ניסיונותיהם להיפקד בבנים משלהם עלו בתוהו. 

כעת רוחשת החצר החסידית 'נדבורנא' בשמחה והודיה על הנס הגלוי שהתרחש עם בני הזוג, אותו מייחסים החסידים לברכת האדמו"ר הקודם - ר' יעקב יששכר בער רוזנבוים - אשר לפני פטירתו הבטיח להם כי בוא יבוא היום, שבו יזכו לפרי בטן. הודות להבטחת האדמו"ר, המשיכו בני הזוג לנסות ולא עזבו את התקווה והאמונה, שיום יבוא והבטחת הרבי תתגשם. 

אחד העסקנים, אשר מכיר את בני הזוג מקרוב, העיד על הבעל כי מדובר באדם שקט ועדין, ובעל ביטחון גדול בקב"ה. "טבעי שכולם ריחמו עליו", אמר העסקן, "אבל הוא אדם מאוד חזק, ואף פעם לא נשבר או נכנס לעצבות מזה".

היולדת, הגיעה לבית החולים 'מאיר' כשהיא בשבוע ה-12 להריונה. לדברי ד"ר טל בירון, מנהלת היחידה לרפואה האם והעובר בבית החולים, מדובר בסיטואציה מורכבת שרק בניסי ניסים עברה בשלום - כשהוחלט על סיום ההיריון בעזרת ניתוח קיסרי. "ברמה הכללית, זה לא גיל ללדת בו ילדים, וצריך לחשוב מה קורה מבחינה אתית לילד כזה, שיש לו זכות לגדול במשפחה שתוכל לגדל אותו עד גיל בוגר, והוא לא יצטרך לסעוד את הוריו בגיל צעיר", אמרה ד"ר בירון והוסיפה, "מצד שני, זה זוג מאוד מיוחד ונחמד, ואישה צעירה ברוחה שהגשימה חלום של הרבה שנים. היא עשתה הכל כדי לשמור על ההיריון, ואני בטוחה שהיא תהיה אימא מצוינת. זו התרגשות מאוד גדולה".

תגיות:נסהורות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה