חדשות בארץ

נסיעה טובה עם ביומטרי

הושקו בנתב"ג עמדות ביומטריות המאפשרות מעבר מהיר ופשוט לבעלי דרכון ביומטרי

אא

שר הפנים החדש והמשנה לראש הממשלה, סילבן שלום, ביקר אתמול (ד) בנמל התעופה בן גוריון וכובד בהשקת עמדות השירות המהירות והביומטריות בשדה התעופה. 

שבע עשרה העמדות שהוצבו בשדה התעופה מאפשרות מעבר מהיר ופשוט לנוסעים בעלי דרכון ביומטרי. השר הביע את תקוותו כי "הפעלת העמדות תציב את ישראל בשורה אחת עם נותני שירות בינלאומיים. חזוני הוא שהנוסעים בנתב"ג יזכו לשירות איכותי, מקצועי ויעיל." השר הוסיף ואמר עוד כי העובדה שהפעלתן של העמדות החלה ביומו הראשון בתפקידו כשר הפנים תואמת לגמרי את חזונו.

עמדות השירות המהירות והביומטריות בשדה התעופה (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)עמדות השירות המהירות והביומטריות בשדה התעופה (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)

העמדות נועדו לשימוש של ישראלים ותיירים המחזיקים דרכון ביומטרי. ב-2014 הוצבו ארבע עמדות ראשונות כפיילוט - שתיים בכניסה לישראל ושתיים ביציאה ממנה. החודש נוספו 13 עמדות, המיועדות גם לבעלי מוגבלות ולילדים.

סקר שביעות רצון שביצעה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עבור רשות האוכלוסין וההגירה מורה כי הנוסעים בעלי הדרכון הביומטרי מרוצים מהעמדות האוטומטיות. יותר מ-86% מהנשאלים דיווחו כי היו מרוצים מהתהליך הידידותי והקצר.

בטקס השקת העמדות נכחו גם אמנון בן עמי, מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה; שמואל זכאי, מנהל נתב"ג, נציגי רשות האוכלוסין וההגירה ונציגי רשות שדות התעופה. אמנון בן עמי, מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה, ברך על הצבת העמדות: "זהו נדבך נוסף במכלול פעולות שאנו מקדמים לשיפור השירות לציבור. העמדות מוכיחות את עצמן הן בשירות לציבור הישראלי והן בשירות לציבור התיירים".

תגיות:נתב"גדרכוןביומטרי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה