חדשות בארץ

מרגש: בת 13 קיבלה מזכרת אחרונה מאמהּ

המתנה שהכינה האם המנוחה לבתה הגיעה ליעדה: שנה וחצי לאחר ממכן איתרה בעלת העסק את הילדה בעזרת הרשת החברתית

אא

חודש לפני שנפטרה, קנתה אם חד הורית, תושבת בת ים, מתנה לבתה היחידה. האם, שהייתה חולה סופנית, לא הספיקה לאסוף את המתנה שנותרה אצל בעלת העסק, הודיה חייק. השבוע, כשנה וחצי לאחר מות האם, הצליחה חייק לאתר את הילדה ולהעניק לה את המתנה האחרונה מאמה.

בעמוד קבוצת 'אימהות בת ים' בפייסבוק פרסמה חייק פנייה בזו הלשון: "חברים, אני חייבת את העזרה שלכם. חודש לפני שנפטרה פנתה אליי לקוחה שקנתה אצלי בעבר לבתה היחידה. ידעתי שהילדה הזו היא כל עולמה, והיא ביקשה לרכוש עבורה מתנה בהפתעה", מספרת חייק.

האם בחרה לילדתה כמה טוניקות, ביקשה מחייק לעטוף את המתנה והבטיחה לשלם בחודש הקרוב. "ידעתי שהיא אם חד הורית ומצבה הכלכלי לא פשוט", כתבה חייק בפנייתה, "לכן ארזתי את המתנה, הנחתי אותה בתא המטען של הרכב, וחיכיתי שתיצור אתי קשר ותגיד לי מתי להביא לה את החבילה"

אך שיחת הטלפון מעולם לא הגיעה. "בדיוק ילדתי ואחרי זה פתחתי עסק חדש, והמתנה פרחה מזיכרוני. לפני כמה ימים גיליתי את המתנה העטופה בסידור אקראי של תא המטען". חייק ניסתה ליצור קשר עם האם. "לצערי גיליתי שהיא נפטרה. החלטתי שאני חייבת לאתר את הבת, שתדע שגם בימיה האחרונים אימא שלה חשבה עליה ורצתה להפתיע אותה".

חייק פנתה לעזרת הפייסבוק, ולא האמינה שעוד באותו יום, בעזרת נשים שפעילות בקבוצת 'אימהות בת ים' ומסייעות זו לזו באופן יומיומי, היא תמצא את קרובי משפחתה של הנפטרת ותאתר את בתה.

"באותו ערב התקשרה אליי האישה שמגדלת אותה, הודתה לי וארגנה מפגש שבו תועבר לילדה המתנה", מסכמת חייק. "זה מרגש, עצוב וכואב, אבל אני מרגישה שביצעתי את השליחות שלי. ושדרישת השלום האחרונה של האם לבתה תגיע ליעדה".

תגיות:מתנהמזכרת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה