מעניין

בהלה בקליפורניה: רכיכה ענקית וסגולה נסחפה אל החוף

בהלה גדולה אחזה את הרוחצים באחד מחופי קילפורניה, לאחר שיצור מוזר, ענקי וסגלגל - נסחף אל החוף. חוקרים: "אל דאגה. מדובר ב'יצור' שמוכר לנו, ושמו: ארנבת ים"

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

ארנבת הים המתה שנסחפה אל החוף, ו'דמה' הסגולארנבת הים המתה שנסחפה אל החוף, ו'דמה' הסגול

"מפלצת אימתנית", "יצור מבהיל וסגול" ו"חלקי גופות(!!!)" - אלו רק חלק מהשמות שרוחצים באחד מחופי קליפורניה, השתשמשו בהם כדי לתאר את מה שראו עיניהם השבוע. אינספור שיחות לחוצות המדווחות על 'יצור מוזר או חלקי גופות' - התקבלו במשטרת המחוז שמיהרה לשגר אל החוף את אנשיה. 

אלא שהחוקרים שהגיעו למקום - מיהרו להרגיע את הרוחות: לא מדובר במפלצת, הכל בסדר. זו בסך הכל ארנבת ים. "ארנבות ים ניזונות מצמחים ואינן מזיקות. הן אמנם לא בסכנת הכחדה, אבל לא כל כך רואים אותן באזורנו", אמרה קרולין ג'ונס, דוברת חופי המפרץ המזרחי. 

ארנבת ים 'גוססת' בידיו של אחד החוקרים. ניתן לראות בבירור את 'אוזניה הארוכות'ארנבת ים 'גוססת' בידיו של אחד החוקרים. ניתן לראות בבירור את 'אוזניה הארוכות'

אז מה זו ארנבת ים, ומדוע היא קרויה כך?

משקלה של ארנבת ים ממוצעת הוא שישה ק"ג, ואורכה כ-75 ס"מ. מראה יוצא דופן, מוזר ומזכיר חילזון גדול חסר קונכיה. את שמה קיבלה הודות ל'אוזניים' ארוכות שמעטרות את אחורי ראשה ומשוות לה מראה 'ארנבתי' משהו. לרוב, 'נמשכות' ארנבות הים למים חמימים, וייתכן שכאן נעוצה סיבת היסחפותן לאזורי חופי המפרץ - שהטמפרטורות בהן היו גבוהות מן הרגיל, השנה. 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה