חדשות בעולם

חתולה שהצילה ילד מתקיפת כלב זכתה בפרס

החתולה טרה, שהסתערה על כלב שתקף את בעליה - ג'רמי שלוקה באוטיזם, זכתה בעיטור "הכלב הגיבור". שם הפרס הוחלף בהתאם

אא

בפעם הראשונה הוענק בלוס אנג'לס עיטור "הכלב הגיבור" לחתולה.

המקרה התרחש בשנה שעברה. סקראפי, הכלב של השכנים, רץ לעבר ג'רמי בן השש, נעץ את שיניו ברגלו והתחיל לנענע אותו. החתולה של ג'רמי - טרה - נאבקה בכלב שנס אל ביתו.

ג'רמי, שלוקה באוטיזם, הותקף בעת שרכב על אופניו מחוץ לביתו בעיר בייקרספילד בקליפורניה ונזקק לשמונה תפרים בעקבות התקיפה. ג'רמי אמר שסקראפי הוא "כלב רע" וטרה היא "הגיבורה שלי". מצלמות האבטחה תיעדו את גבורתה של טרה, והסרטון שהעלה האב רוג'ר לרשת הפך במהרה לוויראלי.

"התרשמנו מאוד מהאומץ ומהתגובה המהירה של טרה, והחלטנו שהחתולה יוצאת הדופן הזו צריכה לזכות בפרס 'הכלב הגיבור' הלאומי", אמרה מדלן ברנשטיין, נשיאת האיגוד למניעת אכזריות כלפי בעלי חיים בלוס אנג'לס. הפרס, שמוענק זו השנה ה-33, הועבר למשפחה בסוף השבוע ושמו הוחלף בהתאם לפרס "החתולה הגיבורה".

האב רוג'ר סיפר על הקשר המיוחד בין טרה לג'רמי. "הילדים של השכן מגיעים ומשחקים איתה, כלבים עוברים פה כל הזמן והיא מסתדרת טוב גם עם הכלבה שלנו, מאיה. אבל אם ג'רמי נופל מהאופניים היא מגיעה אליו בריצה. אם הוא מתחיל לבכות היא מגיעה בריצה", סיפר.

האב מאמין שבעת צרה לא תהסס טרה לעזור גם לאחיו הצעירים של ג'רמי - קרסון וקונר. האב מספר שהיא גדלה עם כולם, אבל אין ספק שג'רמי הוא המועדף עליה. השניים מבלים זמן רב יחד, מסתובבים בחוץ פעמים רבות ואפילו "מדברים זה עם זו".

תגיות:חתול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה