חדשות יהדות

בקרוב: הרב יצחק יוסף ברמת אביב

רשמו לפניכם: ביום ד' כ"א תמוז (8.7.2015) ימסור הרב הראשי לישראל הראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט"א שיעור מיוחד בבית הכנסת "תהילת אביב" ברמת אביב החדשה. הכניסה חופשית

אא

בית הכנסת החדש "תהילת אביב" ממוקם ברמת אביב החדשה וממלא את חזון אחרית הימים. הבניין גדול ומרשים, עם עיצוב של מגן דוד לאורך ולרוחב. השיש בגוון לבן-אפרפר. הקומה הראשונה כוללת 130 מקומות ישיבה למתפללים וללומדי התורה, בקומה השנייה עזרת נשים, וקומת המרתף תכיל 400 מתפללים. ביום כיפור מגיעים לאולם לא פחות מ-1,200 מתושבי השכונה. אברכים מבני ברק מעבירים שיעורי תורה יומיים והרב זמיר כהן מעביר שיעורים קבועים. הקהילה המצומצמת מונה כ-60 משפחות, רובן של חוזרים בתשובה.

לרגע אפשר לשכוח שמדובר ברמת אביב, ואי אפשר שלא לתהות איך המתפללים הצעירים והמשכילים מצאו את עצמם כאן, קרובים לשפע פיתויים מעבר לכביש. "הרוב המכריע של עם ישראל רואה בית כנסת אחת לשנה, ברוך השם", אומר משה חיים, ממקימי בית הכנסת. "יש יום אחד שמוציא את כולם מהבית, ונותן לכולם פרופורציות. יש כאלה שזה נשאר איתם עד לפעם הבאה, ויש כאלה שמחליטים לשלב את האמונה גם ביומיום. נכון שיש כאלה שלא מוכנים לחוות את היהדות, אבל בסופו של דבר מי שטועם נשאר. בינתיים אנחנו מהווים קהילה של ממש, ומדי פעם גם יוצאים לטיולים משותפים לקברי צדיקים ומקומות קדושים. אנשים מבינים כאן שצריך אהבת חינם, שצריך לפרגן אחד לשני".

מדי יום חמישי נערך בבית הכנסת שיעור התורה הגדול בארץ. שיעור התורה נמסר על ידי הרב זמיר כהן שליט"א, משתתפים בו מאות אנשים מכל רחבי הארץ והוא מועבר בשידור חי.

ביום רביעי הבא (כ"א תמוז) ייערך ערב מיוחד להתחזקות רוחנית לקראת חודש אב. בערב יישא דברים הרב הראשי לישראל הראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט"א .

היוזמה המבורכת מתבצעת בשיתוף עם סגן ראש עיריית תל אביב יפו הרב נתן, במסגרת המחלקה לתרבות תורנית תל אביב יפו. רבה של "נווה עופר", הרב משה זבולון, יישא דברים

הערב מתנהל באווירה מיוחדת, והכניסה חופשית. רשמו לפניכם: יום ד' כ"א תמוז (8.7), בית הכנסת "תהילת אביב", רח' שרגא פרידמן 1 רמת אביב החדשה.

תגיות:הרב זמיר כהןהרב יצחק יוסף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה