חדשות בארץ

לחצני מצוקה יחולקו לתושבים מיו''ש

הלחצנים אינם תלויים ברשת הסלולר ומאפשרים מעקב אחר מסלול תנועת הרכב ונתונים נוספים

אא

במועצה המקומית בית אריה יחל הערב (ג) פיילוט במסגרתו יחולקו ל 150 תושבי המועצה לחצני מצוקה של חברת 'טראקימו'. לחצן המצוקה אינו תלוי בתקשורת סלולארית והוא מציין את מיקומו המדויק של המשתמש בו.

הלחצן כולל GPS וכרטיס SIM בינלאומי, המאפשרים תחילת שימוש מידי ללא צורך בספק נוסף, ומאפשרים איתור מדויק למחשב או לאפליקציה ייעודית בטלפון החכם לכל נמען בעולם ובקלות.

לחצן מצוקהלחצן מצוקה

אילן אוסטפלד, נציג החברה המייצרת את המכשיר, מסביר כי המכשיר מתאים לילדים, קשישים, נהגים חדשים ולכל אדם או חפץ יקרים. "לצערי הרב נוכחנו לדעת שהשימוש במכשיר הפלאפון במצבי לחץ עלול להיות מסורבל ומסוכן. הלחצן של 'טראקימו' אינו דורש מאום מלבד לחיצה על כפתור קטן", אומר אוסטפלד.

לחיצה על לחצן המצוקה שולחת באופן מידי הודעות מייל/סמס/התראה באפליקציה ייעודית לאנשי קשר שנבחרו מראש. בעת הלחיצה נשלח לאיש הקשר המיקום המדויק והמסלול שעבר הלחצן עד הגעתו לנקודת הציון.

אבי נעים, ראש המועצה, המשמש גם כיו"ר וועדת הביטחון במרכז השלטון המקומי מבקש לקדם את שילובו של המכשיר ברחבי יו"ש. "שנה עברה מאז חטיפת הנערים והמציאות הביטחונית ביו"ש נותרה כשהייתה, עלינו למצוא כל דרך על מנת להעניק ביטחון לתושבינו וללמוד ממקרי עבר בדבר האמצעים הטובים ביותר לעשות זאת", אמר.

תגיות:סלולרמצוקה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה