בריאות ותזונה

קעקוע חינה גרם לזיהום קשה - ואבעבועות רוח

בנה של דורית לוגסי בסך הכל רצה קעקוע חינה על הכתף – אלא שהקעקוע הזדהם ואף גרם לילד לחלות באבעבועות רוח

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הבן של דורית לוגסי בסך הכל רצה לעטר את כתפו בקעקוע חינה בצורת נשר. אימו נעתרה לבקשה: קעקוע חינה, אחרי הכל, נעלם אחרי שבועות ספורים ואין מדובר בקעקוע אמיתי (שאסור על פי ההלכה).

אבל על אף שהילד יצא מהחנות האילתית בו בוצע הקעקוע כשהוא עליז ושמח, עד מהרה התעוררה באימו דאגה, שכן מקום הקעקוע האדים והתנפח. לוגסי מרחה פניסטיל בניסיון לטפל במה שנראה כתגובה אלרגית, אך ללא הועיל. מצב האזור הפגוע רק הלך והחמיר, והילד נזקק לטיפול רפואי.

בעקבות החוויה הקשה שעברו, לוגסי העלתה לדף הפייסבוק שלה תמונות מעוררות חלחלה של הכתף עם הקעקוע וכתבה: "האזור החל להפריש נוזל דלקתי והמקום היה פתוח. לדברי הרופא חדר חיידק והילד קיבל אבעבועות רוח למרות שחוסן. נכון להיום, כך נראית הזוועה, ראו הוזהרתם, לא להתקרב לדבר הזה". 
  
הרופא של לוגסי אף סיפר לה, לדבריה, כי טיפל בלא מעט מקרים של קעקועי חינה שיצרו בעיות רפואיות. "הרופא אמר שהחנויות מערבבות את החינה עם זפת והמקרה של הבן שלי במצב טוב יחסית", כתבה. "יש ילדים שמגיעים אליו עם אזור מחורר, הקעקוע מחורר את האזור המקועקע.

בין המגיבים לפוסט של לוגסי היתה גם קוסמטיקאית בשם שמרית, שהסבירה מה גרם לזיהום הקשה: "אני עובדת עם חינה שחורה בבית אבל מחייבת את הלקוחה לעשות טסט לפני (נקודה קטנה במקום נסתר) כדי לראות האם יש אלרגיה. חינה שחורה היא לא חינה! זה תרכובת של צבע לשיער שמגיע בצורת אבקה עם חמצן!!! חינה שחורה היא לא חינה טבעית החינה הטבעית היא אדומה חומה בלבד!!!! אל תקחו סיכונים!!! תבדקו קודם! תבקשו לעשות טסט לפני במקום נסתר זה יכול להוביל לצלקות לכל החיים ולאלרגיות קשות! לא משחקים עם חינה שחורה! בהמון מדינות בעולם זה לא חוקי". 

"אנחנו למדנו לקח על בשרנו", סיכמה לוגסי את הפוסט שלה, "אתם פשוט תיזהרו, והישמרו לנפשותיכם".

תגיות:קעקועיםזיהום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה